رشد معنوی جامعه پس از ظهور انقلاب اسلامی

  • شناسه خبر: 210670
رشد معنوی جامعه پس از ظهور انقلاب اسلامی

در سومین نشست از سلسله نشست‌های گفتمان گام دوم انقلاب، مدیر کانون بینش اهل‌بیت رفسنجان از رشد معنوی جامعه پس از ظهور انقلاب اسلامی سخن گفت.

خانه » فرهنگی مذهبی » رشد معنوی جامعه پس از ظهور انقلاب اسلامی

به گزارش خانه‌خشتی؛ روح الله بهرامشاهی مدیر کانون بینش اهل‌بیت رفسنجان در جمع معتکفین روستای ناصریه ضمن تبریک ولادت حضرت امیرالمومنین گفت: یک دوگانگی از طریق فضای رسانه‌ای در کشور مبنی بر اینکه رشد معنوی جامعه پس از انقلاب اسلامی کاهش پیدا کرده است، وجود دارد اما نمونه بارز آن همین جوانانی هستند که در این مسجد حضور دارند، امروزه در شهرستان رفسنجان چهار هزار معتکف داریم که از رویش‌های مهم انقلاب اسلامی هستند.

بهرامشاهی با بیان اینکه انقلاب برای مردم است و نه مسئولین، ایراد کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در کشور ما همه حق رأی و تعیین سرنوشت خودشان را دارند.

مدیر کانون بینش اهل‌بیت رفسنجان اظهار کرد: یکی از مصادیق رشد معنوی انقلاب اسلامی بحث شهداست، در جریان شهدای مدافع حرم اکثرا دهه هفتادی بودند که در زمان انقلاب و دفاع مقدس حضور نداشتند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مصادیق رشد معنوی انقلاب اسلامی زیارت اربعین است که سالانه جوانان زیادی در این مسیر قدم برمی‌دارند.

بهرامشاهی اردوهای جهادی و راهیان نور را نیز از دیگر مصادیق رشد معنوی جامعه بیان کرد.

مدیر کانون بینش اهل‌بیت رفسنجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی مسیر رستگاری را نه تنها برای مسلمانان بلکه تمام آزادگان جهان را ترسیم کرد.

وی بیان کرد: انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است، سرنوشت شما در دستان خود شماست، امروزه در رفسنجان از همه‌ی طیف‌های سیاسی کاندیدا وجود دارد و هر فرد مطابق با خط و مشی خود می‌تواند فردی را انتخاب کند.

بهرامشاهی تاکید کرد: حضور شما پای صندوق‌های رأی می‌تواند توطئه دشمن را خنثی کند، جوانان آگاه باشید، فتنه‌ها و مشکلات را رصد کنید و در عرصه مبارزه با استکبار جهانی کوتاه نیایید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان