نقش انقلاب اسلامی در حفظ تمامیت ارضی کشور

  • شناسه خبر: 210590
نقش انقلاب اسلامی در حفظ تمامیت ارضی کشور

در دومین نشست از سلسله نشست‌های گفتمان گام دوم انقلاب، مدیر کانون بینش اهل‌بیت رفسنجان از نقش انقلاب اسلامی در حفظ تمامیت ارضی کشور سخن گفت.

خانه » اجتماعی » نقش انقلاب اسلامی در حفظ تمامیت ارضی کشور

به گزارش خانه خشتی؛ روح الله بهرامشاهی مدیر کانون بینش اهل‌بیت رفسنجان در دومین نشست از سلسله نشست های گام دوم انقلاب گفت: بر اثر جنگ‌های نابرابر و یا با قرارداد‌های خفت بار و تحقیر آمیز منعقد شده بین شاهان ضعیف ایران و قدرت‌های استعماری بخش زیادی از سرزمین‌ ایران جدا شد و ایران امروز یک‌سوم سرزمین‌های واقعی ایران بزرگ را در بر می‌گیرد.

بهرامشاهی بیان کرد: ازسال ۱۳۴۸ روابط بین ایران و عراق تیره بود و تا تاریخ ۳۱شهریور ۱۳۵۹ که آغاز جنگ همه جانبه بود، ۵۶۰مورد درگیری در مرزهای ایران و عراق گزارش شده است، در مرداد ۱۳۶۷ با قبول آتش بس از سوی دو طرف پایان یافت و حتی یک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشد.

وی اظهار کرد: انگلیسی‌ها نقشه خاورمیانه را با ایران تجزیه شده تهیه کرده‌اند که هوشیاری هر چه بیشتر ایرانیان به ویژه دست اندرکاران سیاست خارجی ایران را برای مقابله با هر اقدامی که منافع ملی و تمامیت ارضی را به خطر می‌اندازد را می‌طلبد.

مدیر کانون بینش اهل‌بیت رفسنجان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل و امنیتی که دارد عامل بازدارنگی مستحکمی در برابر تهدیدات خارجی و تروریستی است.

بهرامشاهی تاکید کرد: جمهوری اسلامی همواره با شجاعت کامل نشان داده است درصورت اخلال در امنیت این مرز و بوم، جمهوری اسلامی ایران با احدی شوخی ندارد و حتی فراتر از مرزهای کشور پاسخی سخت، کوبنده و جبران ناپذیر به عاملان آن خواهد داد.

 

گزارش : سجاد مهدی زاده

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان