امام جمعه رفسنجان:
امنیت خطر قرمز ایران است/ ضرروت وحدت همه کشورهای اسلامی در مقابل تروریست ها

  • شناسه خبر: 210495
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>امنیت خطر قرمز ایران است/ ضرروت وحدت همه کشورهای اسلامی در مقابل تروریست ها

امام جمعه رفسنجان گفت: همه کشورهای اسلامی باید در مقابل اسکتبار جهانی ید واحده باشند و در مقابل جریان های تروریستی ایستادگی کنند.

خانه » رفسنجان » امنیت خطر قرمز ایران است/ ضرروت وحدت همه کشورهای اسلامی در مقابل تروریست ها

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه با رهبر انقلاب، بر جایگاه و نقش مردم در جامعه تاکید و اظهار کرد: مردم در صحنه های مختلف کشور حضور داشتند این مردم شایسته خدمت هستند و رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند سلام ما را به مردم برسانید.

وی بیان کرد: رحمت الهی در ماه رجب بسیار افزون است و شایسته ترین عمل در این ماه استغفار است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز در کارهای عمومی سفارش فرمودند امید است قبل از سال با کمک خیرین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را داشته باشیم.

وی با اشاره به ۱۳ رجب میلاد موعود کعبه امیرالمومنین (ع) و تبریک روز پدر، گفت: روز پدر ریشه در پیام پیامبر (ص) دارد بزرگترها و پدرها نیاز به احترام و توجه دارندو همگان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

عسکری گفت: مردم مظلوم غزه هم مظلومیت خود را به دنیا اثبات کردند و هم مقتدر هستند یعنی با صبر و استقامت در دنیا به عنوان ملت مقتدر معروف شدند و کاری به جایی رساندند که روزنامه های صهیونیستی در نشریه های خود می نویسند غزه خود را برای جشن پیروزی آماده می کنند.

وی عنوان کرد: اسرائیل مجبور به شکست است حتی ژنرال های صهیونیستی اذعان دارند که حریف حماس نخواهند شد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حمله ایران به محل تجمع فرماندهان عناصر مرتبط داعش به سوریه، گفت: ایران به مقر موساد در اقلیم کردستان و عراق و محل تجمع صهیونیستی حمله کرد و این در پاسخ به انفجار و حمله ترویستی به کرمان بود.

وی یادآور شد: به طور کلی هر نقطه ای در هر کشوری برای ناامن کردن ایران مورد استفاده قرار گیرد و از آنجا بخواهند ایران را مورد تعرض قرار دهند هدف مشروع قلمداد می شود و به آنجا حمله می شود.

امام جمعه رفسنجان توضیح داد: امینت خط قرمز مسلم ایران است، مردم باید در امنیت زندگی کنند.در مرحله اول به مسئولین خود کشورها تذکر داده می شود جلوی آنها بگیرند وگرنه جلوی تروریست ها گرفته می شود.

عسکری گفت: خواسته ما این است مقابله با تروریست های پاکستان توسط خود آن کشور صورت گیرد و اگر نتوانستند ما باید اقدام کنیم.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: همه کشورهای اسلامی باید همیار باشند در مقابل اسکتبار جهانی ید واحده باشیم مردم افغانستان، پاکستان و عراق باید در مقابل جریان های تروریست ها بایستند و امنیت را تامین کنند.

وی خاطرنشان کرد: جلوه ای از وحدت تشییع و تسنن درغزه وجود دارد و به نمایش گذاشته شده است.

 

 

 

 

 

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان