فرمانده نیروی هوافضای سپاه؛
مقر داعش را از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری مورد اصابت قرار دادیم

  • شناسه خبر: 210406
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>فرمانده نیروی هوافضای سپاه؛</span><br/>مقر داعش را از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری مورد اصابت قرار دادیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: نیروهای سپاه توانستند از جنوبی‌ترین نقطه کشور یعنی از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری یکی از مقرهای مهم گروهک‌های تکفیری را در منطقه تحت اشغال آن‌ها در ادلب سوریه مورد اصابت قرار بدهند.

خانه » سیاسی » مقر داعش را از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری مورد اصابت قرار دادیم

به گزارش خانه خشتی؛ فرمانده نیروی هوافضای سپاه درخصوص عملیات موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق و سوریه ، با بیان این که راس ساعت ۱۲ همه کار‌ها با موفقیت انجام شد، افزود: ۴ فروند موشک خیبرشکن از جنوب خوزستان به مقصد گروه تکفیری در ادلب با موفقیت شلیک شد.

 

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: از کرمانشاه هم ۴ فروند و ۷ فروند موشک هم از آذربایجان غربی به مقر صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق شلیک شد.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌های سه‌گانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر داد.

 

بر اساس اطلاعیه‌های سپاه، در این عملیات‌ها محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به‌ویژه داعش، در سوریه شناسایی و با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم شد.

 

علاوه بر این، در پاسخ به ترور برخی فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت به دست صهیونیست ها، یکی از مقر‌های اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق (اربیل) مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد که بخشی از پاسخ به این جنایات بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان