جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال در ۱۴۰ نقطه جهان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 210295
جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال در ۱۴۰ نقطه جهان برگزار می‌شود

رئیس کمیته بین‌الملل دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: امسال برای اولین بار در ۱۴۰ نقطه در سطح بین‌الملل، جشن پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.

خانه » سیاسی » جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال در ۱۴۰ نقطه جهان برگزار می‌شود

به گزارش خانه حشتی؛ جلسه کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات، بسیج، صدا وسیما، بعثه مقام معظم رهبری، کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین در نهاد ریاست‌جمهوری، ستاد رسانه‌ای کشور و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

سهرابی، مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در بسترهای معنوی، ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و علمی هدف‌گذاری کمیته برای پیوند هر چه نزدیکتر ایرانیان و هموطنان خارج از کشور با انقلاب اسلامی و مراسم ملی و آیینی دهه مبارک فجر است.

مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: انسجام ایرانیان عزیز خارج از کشور، موضوع شبکه‌سازی از فجرباوران و فجریاوران انقلاب اسلامی در میان این قشر با هدف فراهم‌سازی مشارکت حداکثری ایشان در مراسم و مناسبت‌ها به ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان یکی از رویکردهای اجرایی کمیته خواهد بود و دهه فجر انقلاب اسلامی، یکی از فرصت‌های مهم برای برقراری ارتباط با ایرانیان خارج از کشور است. استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور در برگزاری گرامیداشت چهل و پنجمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی مورد تأکید است.

وی تأکید کرد: امسال برای اولین بار در ۱۴۰ نقطه در سطح بین‌الملل جشن پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.

سهرابی افزود: تمرکز بر بخش ویژه مقاومت و فلسطین، از ویژگی‌های این دوره از برنامه‌های سال جاری است.

در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات، پیشنهادات و نیز برنامه‌های اجرایی  دستگاه متبوع خود را بیان داشتند.

پایان پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان