به همت خیریه کوثر؛
دستگاه سونوگرافی بخش کشکوییه رفسنجان با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد

  • شناسه خبر: 210274
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>به همت خیریه کوثر؛</span><br/>دستگاه سونوگرافی بخش کشکوییه رفسنجان با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد

دستگاه سونوگرافی بخش کشکوییه رفسنجان که به همت خیربه کوثر توسط خیر آقای محمدی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال خریداری شده با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری افتتاح شد.

خانه » پزشکی و سلامت » دستگاه سونوگرافی بخش کشکوییه رفسنجان با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد

به گزارش خانه خشتی؛ سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری در این آیین اظهار داشت: خیرین مطمئن باشند در جایی که سرمایه گذاری می کنند در جای خودش هزینه می شود و باقیات‌ و صالحات برایشان است.

وی افزود: دولت سیزدهم در خصوص سخت افزاری و نرم افزاری حوزه بهداشت و درمان خدمات ارزنده ای انجام داده و در سرکشی از استان ها و شهرستان ها این امر با احداث و تکمیل بیمارستان ها و خانه های بهداشت هویدا و مشهود است.

وی افزود: این خدمات در مقایسه با گذشته سه برابر رشد داشته است و قابل تحسین است.

حسینی بیان کرد: یک ماه قبل در بازدید از پژوهشگاه علمی و صنعتی وابسته به وزارت علوم متوجه شدیم کارهای بسیار ارزشمندی در حال انجام است و شرکت های دانش بنیان در این مرکز محصولات دانش‌بنیان تولید و به بازار عرضه می کنند نمونه آن ساخت دیالیزی که حتی در کوله پشتی می تواند همراه بیماران دیالیزی باشد بنابراین افراد نخبه و مستعد مایه مباهات کشور هستند.

وی ادامه داد:  رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مردم کرمان فرمودند کرمان استان نخبه پرور و نیروهای زبده است و نمونه آن‌هم سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

حسینی افزود: شهید سلیمانی دو کشور عراق و سوریه را از کام داعش نجات داد و اگر سردار سلیمانی نبود ما هر روز گرفتار داعش بودیم و نمونه رفتار داعشی در روز سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان رخ داد و داعشی ها به زن و‌مرد، پیر، کودک و جوان رحم نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه غربی ها آن ها را محکوم کردند اما خودشان داعش را ایجاد و حمایت کردند تا در جهان اسلام به منافع خود برسند لذا رهرو شهدا باشیم آن ها امنیت را برای کشورمان تامین کردند و حضور حماسی ملت ایران در انتخابات اسفند ماه امسال می تواند قدردانی از شهدا را به منصه ظهور برساند.

در ادامه وحید محمدی شاهرخی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این آیین اظهار کرد: خیرین پای ثابت خدمت رسانی در همه حوزه ها هستند و ما دستبوس خیران هستیم و به لطف آن ها مرکز اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی در کشکوییه رفسنجان دایر کردیم.

وی افزود:  در مرکز بهداشت این بخش از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۸۵ هزار نفر مراجعه کردند و خدمات دریافت نمودند.

محمدی شاهرخی اظهار کرد: برای خریداری آمبولانس برای این بخش اگر خیرین ۲۵ میلیارد ریال هزینه کنند دانشگاه علوم پزشکی هم می تواند به همین میزان هزینه کند تا آمبولانس خریداری و اعطا شود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در امر بهداشت و درمان سرمایه گذاری هنگفتی کرده است گفت: در حوزه رفسنجان و انار ۵۰ پروژه بهداشتی تعریف شده و بودجه های اجرای این طرح ها هم از سوی دولت در حال واگذاری است.

همچنین محسن اسماعیلی مدیرعامل خیریه کوثر هم در این آیین به بخشی از عملکرد این موسسه اشاره و بیان کرد: این موسسه در رفسنجان در سال ۹۵ راه اندازی شد و در قسمت های بهداشت و درمان، اشتغال، ارایه تسهیلات، مسکن، توزیع بسته های معیشتی، توزیع لوازم التحریر و غیره خدمات به نیازمندان واقعی ارایه می کند.

وی ایجاد نخستین نمایندگی این موسسه را در بخش کشکوییه را با هدف کوتاه کردن بعد مسافت برای تردد نیازمندان از بخش کشکوییه به شهر رفسنجان دانست و افزود: خدمت به نیازمندان واقعی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

گفتنی است این دستگاه توسط یکی از خیران موسسه خیریه کوثر به نام آقای محمدی خریداری شده و به موسسه و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان واگذار شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان