امام جمعه رفسنجان:
نامزدهای انتخاباتی از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کنند/ سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است

  • شناسه خبر: 210251
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>نامزدهای انتخاباتی از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کنند/ سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است

امام جمعه رفسنجان گفت: رسالت ذاتی یک نماینده پیگیری مشکلات شهرستان است و باید از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کند و بدانیم که دوقطبی کردن مردم و جامعه یکی از اهداف دشمنان است.

خانه » آخرین اخبار » نامزدهای انتخاباتی از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کنند/ سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است

به گزارش خانه خشتی؛حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار کرد: ماه رجب اولین ماه از فصل خودسازی است و ماه های رجب و شعبان مقدمه ای برای آمادگی به ورود به ماه رمضان است.

امام جمعه رفسنجان با تبریک ولادت امام محمدباقر (ع) تصریح کرد: این امام بزرگوارعلاوه بر اینکه دستورات علمی و اخلاقی را به ما آموزش دادند استفاده فرصت ها را نیز به ما یاد دادند در حالیکه دودمان بنی امیه بعد از شهادت امام حسین (ع) به سمت فروپاشی رفت امام باقر و صادق (ع) از این فرصت استفاده کردند و دانشجویان و بزرگان را تربیت کردند و این درس عملی استفاده از فرصت هاست.

وی بیان کرد: امروز جمعه ۲۲ دیماه مصادف با شهادت دکتر مسعود علی محمدی فیزیکدان دانشمند هسته ای ایران که توسط صهیونیست های جنایتکار در سال ۸۸ در ایران به شهادت رسید شهادت این دانشمندان را تسلیت عرض نموده و به آمریکائی ها می گوییم درست است که دانشمندان هسته ای را از ما گرفتید آیا صنعت هسته ای ایران تعطیل ماند!

امام جمعه رفسنجان افزود: هرگز فعالیت هسته ای ایران با شهادت دانشمندان هسته ای از بین نرفت بلکه انگیزه بیشتری ایجاد کرد که جوانان بیشتری به صحنه بیایند.

وی با تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت: در پی شکست های سیاسی و میدانی آمریکا و انگلیس در حمایت از اسرائیل امروز صبح این دو استکبار به یمن حمله کردند و چندین منطقه را مورد هدف قرار دادند و قطعا در این جنایت هم آمریکا و انگلیس و همپیمانانش شکست خواهند خورد.

عسکری تاکید کرد: آمریکا و انگلیس برای اینکه ذهن مردم در کشورهای مقاومت را منحرف کنند به یمن حمله کردند. وقتی آمریکا هم در صحنه شکست خوردند و هم از نظر افکار عمومی دنیا شکست خوردند و هم چنین ۴۰۰ نفر از دانشمندان یهودی ساکن اراضی اشغالی از شکایت آفریفا علیه آمریکا حمایت کردند اینها نشانه شکست سیاسی و میدانی و قضایی آمریکاست.

وی بیان کرد: برخی بزرگان آمریکا می گویند نیازمند تشکیل دولت مستقل فلسطین هستند و خود وزیر آمریکا معتقد است ادامه جنگ به نفع کسی نیست. بایدن گفته بی سر و صدا برای خروج غزه تلاش می کند و این نشان دهنده شکست آنهاست ولی تاریخ هرگز جنایت های آمریکا و اسرائیل را فراموش نخواهد کرد.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس و خبرگان، گفت: باید برای شناساسی و شناساندن افراد متدین تر و اصلح تلاش کنیم و باید در بین نامزدها اصلح را بشناسیم و هم به دیگران بشناسانیم.

وی یادآور شد: همه این اقدامات باید درچارچوب مقررات و قانون و به دور تخریب نامزدها باشد.

امام جمعه رفسنجان گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از وعده های دست نیافتنی و بی مورد پرهیز نمایند. اگر کاندیدایی وعده های بی مورد می دهد باید بدانید که این فرد صلاحیت ندارد و دلیل بر عدم صلاحیت است.

عسکری عنوان کرد: رسالت ذاتی یک نماینده پیگیری مشکلات شهرستان است و باید از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کند بدانیم که دوقطبی کردن مردم و جامعه یکی از اهداف دشمنان است.

وی افزود: دشمن هدفش همین است که دوقطبی ایجاد نمایند یکی از کارهای شیطان تفرقه انداختن است دعوت همگان برای شرکت در انتخابات و حضور مردم در صحنه سیاست راهبردی حضرت امام خمینی است که ایشان از حضور مردم در صحنه ها به عنوان یک معجزه یاد می کند. با معجزه حضور مردم بسیاری از کارهای دست نیافتنی شدنی می شود.

عسکری گفت: سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است باید دید که هم نوا با دشمن هستیم یا هم نوا با امامین انقلاب که بخواهیم مردم را وارد صحنه کنیم.

وی بیان کرد: به دنبال درخواست از مسئولین قضایی و امنیتی برای استقرار امنیت در شهرستان، قرارگاه مقابله با سرقت ها با مدیریت فرماندار محترم تشکیل شده و چندین جلسه برگزار شده آمار بعد از شکل گیری قرارگاه کاهش یافته است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ترانه

    باید دید دنبال پیگیری فساد هستید یا فاسد ؟!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان