نماینده مجلس:
خدمات جمهوری اسلامی با جهاد تبیین به مردم اطلاع رسانی شود

  • شناسه خبر: 210240
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>نماینده مجلس:</span><br/>خدمات جمهوری اسلامی با جهاد تبیین به مردم اطلاع رسانی شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: خدمات جمهوری اسلامی باید با جهاد تبیین به اطلاع مردم رسانده شود تا در جامعه امیدآفرینی شود.

خانه » اجتماعی » خدمات جمهوری اسلامی با جهاد تبیین به مردم اطلاع رسانی شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از جهت خدمات رسانی یکی از کشورهای بی نظیر در دنیاست، اظهار کرد: در هر حوزه ای که وارد می شویم خدمات ارزنده ای صورت گرفته و گاها با کم کاری و غفلتی که برخی مسؤولان در حوزه اطلاع رسانی داشتند، مردم از این خدمات اطلاع ندارند.

وی با اشاره به اینکه در دوران نه چندان دور بیماران برای مداوا باید به خارج از کشور می رفتند افزود: در جمهوری اسلامی پیشرفت های زیادی در حوزه بهداشت و درمان داشته ایم که در یک نمونه آن فقط در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان ۱۶۰۰ عمل قلب باز و بیش از ۲۱ هزار آنژیو انجام شده است.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس اضافه کرد: در بیمارستان شهرستان انار ۳۸ متخصص وجود دارد که ۲۸ نفر شبانه روزی در شهر انار فعالیت دارند و بزودی دستگاه دارد سی تی اسکن نیز به افتتاح می شود.

وی از به بهره برداری سونوگرافی در کشکوییه خبر داد و خاطرنشان کرد: اینها فقط مواردی از خدمات نظام در حوزه بهداشت و درمان در این دو شهرستان است که ضرورت دارد این خدمات به اطلاع مردم برسد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به بررسی خدمات ادارات و سازمان های شهرستان های رفسنجان و انار، متذکر شد: خوشبختانه کارهای مهم و ارزشمندی در دو شهرستان بویژه در سالهای اخیر انجام شده است که اطلاع رسانی این خدمات باید با جهاد تبیین انجام گردد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان