خودروهای بدون مجوز حمل چوب در رفسنجان توقیف می شوند

  • شناسه خبر: 210220
خودروهای بدون مجوز حمل چوب در رفسنجان توقیف می شوند

فرماندار رفسنجان با اشاره به پدیده قطع و سرقت درختان پسته در شهرستان گفت: برگ تردد خودروهای حمل چوب های هرس شده تنظیم شده و از امروز به بعد چنانچه، خودروهای حمل چوب، این مجوز را نداشته باشند توسط نیروی انتظامی توقیف و با صاحبان خودرو طبق مقررات و قانون برخورد خواهد شد.

خانه » رفسنجان » خودروهای بدون مجوز حمل چوب در رفسنجان توقیف می شوند

به گزارش خانه خشتی؛ مهندس حسین رضایی در این خصوص گفت: گزارش های زیادی مبنی بر قطع و سرقت درختان در سطح شهرستان اعلام شده و با توجه به اینکه کشاورزان پسته کار برای به ثمر رسیدن یک نهال پسته حدود ۱۵ سال زحمت و انتظار می کشند شایسته نیست که سرمایه آن ها به سرقت برود.

وی افزود: با توجه به سرقت درختان پسته ضمن هماهنگی با نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی برگ حمل چوب های هرس شده تنظیم شده و‌ چنانچه خودروهای حمل چوب این برگه را نداشته باشند توسط نیروی انتظامی توقیف می شوند و از تردد آن ها جلوگیری به عمل می آید.

فرماندار رفسنحان خاطرنشان کرد: مجوز مذکور هم توسط دهیاری ها یا مالک باغ یا نماینده قانونی باغ امضا می‌شود و در غیر این صورت فاقد اعتبار است.

وی تدابیر اندیشیده شده در این خصوص را با هدف حفظ درختان و پاسداشت تلاش های کشاورزان و نیز جلوگیری از نابودی محصول آینده پسته که ارزآوری عمده ای برای کشور دارد عنوان کرد.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
توقیف فرمانداری رفسنجان مجوز حمل چوب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان