جلسه اخلاق اداری این هفته برگزار شد

  • شناسه خبر: 210164
جلسه اخلاق اداری این هفته برگزار شد

جلسه اخلاق اداری این هفته با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه محترم رفسنجان به میزبانی اداره ثبت‌ اسناد و املاک برگزار شد.

خانه » رفسنجان » جلسه اخلاق اداری این هفته برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛ این جلسه که باحضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری در سلسله جلسات اخلاق اداری با بیان تفسیر نامه ۵۳ نهج البلاغه درضمن اوامر حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام به مالک اشتر یک موعظه دارد و آن اینست که ( و انّ الناس ینظرون من امورک فی مثل ما کنت تنظر فیه من امور الولاه قبلک و یقولون فیک ما کنت تقول فیهم)

امام جمعه رفسنجان در معنای این فراز بیان داشتند مردم در کارهای تو دقت می‌کنند، بعد از اتمام مسئولیتت تو را قضاوت می کنند و خدماتی اگر انجام دادی به نیکی از تو یاد می کنند و خدای نکرده اگر مشکلی را حل نکرده باشی یا خلافی مثل پارتی بازی، رشوه گرفتن انجام داده باشی تو را مذمت می کنند. همانگونه که تو کارهای مسئولین قبل از خودت را ملاحظه می کنید.

وی گفت: امیرالمؤمنین علیه السلام به مالک نصیحت می کند ( احب الذخائر الیک ذخیره العمل الصالح) اینکه تو در این مجموعه یا اداره داری کار میکنی، محبوب ترین اندوخته تو باید عمل صالح باشد. فردا که امضای تو اعتبار ندارد مردم بگویند خدا پدرش را بیامرزد کار مردم را راه انداخت.

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان