به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی؛
پنج واحد صنفی در رفسنجان پلمپ شد

  • شناسه خبر: 210087
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی؛</span><br/>پنج واحد صنفی در رفسنجان پلمپ شد

به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پنج واحد صنفی در رفسنجان پلمپ شد.

خانه » پزشکی و سلامت » پنج واحد صنفی در رفسنجان پلمپ شد

به گزارش خانه خشتی؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت بهداشتی توسط گشت کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی در این شهرستان خبر داد.

علیرضا محمدی افزود:شامگاه گذشته با بازدیدی که صورت پذیرفت در نهایت منجر به پلمب ۳واحد صنفی قصابی یک واحد صنفی مرغ و ماهی و یک واحد فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی گردید.

وی هشدار داد: متاسفانه در برخی واحدهای صنفی به علت عدم رعایت نکات بهداشتی مقادیری گوشت و مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف گردید که توسط دامپزشکی شهرستان جمع آوری و معدوم گردید و همچنین برای واحدهای صنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.

این مقام قضایی همچنین اضافه کرد: هرنوع کشتار دام و طیور باید در کشتارگاه‌های مجاز و زیر نظر کارشناسان دامپزشکی صورت بگیرد و کلیه دام ها هم بعد از کشتار به وسیله بازرسان دامپزشکی معاینه گردند.

وی افزود: در این گشت مشترک مشاهده گردید کشتارهایی بدون مجوز دامپزشکی در واحد صنفی عرضه می گردید که این نیز تخلف محسوب می شود.

محمدی تصریح کرد: گشت صیانت از حقوق عامه با قدرت به بازرسی‌های خود ادامه می‌دهد و بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف قاطعانه برخورد خواهد کرد لذا شهروندان محترم می توانند گزارش های خود را به دادسرای عمومی وانقلاب و همچنین اداره نظارت بر اماکن عمومی اطلاع داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

گفتنی است گشت صیانت از حقوق عامه به سرپرستی محمد قریب معاون دادستان با همراهی نمایندگانی از ادارات نظارت بر اماکن عمومی، صمت، اصناف، بهداشت، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی از چندین واحد صنفی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسن

    بهتره بصورت اعلامیه برا هر صنف هر ماه نکات ضروری را به فروشگاه ها یا مغازه ها تذکّر دهید جتی بهشون اجبار کنید باید این نکات ضروری را کنار جواز کسبشون بجسبانند تا مردم اگه دیدند این نکات رو رعایت نکرده به شماره مندرج در اعلامیه اطلاع دهند که بیا پلمپش کن اینجا رو ...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان