پایان عملیات بهسازی و بازپیرایی بوستان لاله رفسنجان

  • شناسه خبر: 209967
پایان عملیات بهسازی و بازپیرایی بوستان لاله رفسنجان

بنا بر اعلام معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان، عملیات بهسازی و باز پیرایی بوستان لاله پایان یافت.

خانه » آخرین اخبار » پایان عملیات بهسازی و بازپیرایی بوستان لاله رفسنجان

به‌گزارش خانه خشتی؛ سید علی پورباقری اظهار کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز شهری از زمان احداث و در طول زمان، دچار فرسایش شده و نیاز به مرمت و بهسازی دارند تا با تداوم کارکردهای آن، علاوه بر ارتقای سیما و منظر شهری، خدمات بهینه‌ای به شهروندان ارائه شود.در همین راستا بوستان لاله به مساحت ۲۲ هزار متر مربع، بهسازی و بازپیرایی شد.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی پروژه مذکور به‌طور کامل به پایان رسیده و بازسازی و تعمیرات این بوستان با اقداماتی نظیر سنگ‌فرش به متراژ ۹ هزار مترمربع، جدول‌گذاری به‌متراژ۶۲۰۰ متر و همچنین در جهت تقویت سیستم روشنایی، تعدادی پایه چراغ جدید اجرا شد.

پورباقری تصریح کرد: سرانه فضای سبز یکی از اولویت‌های شهرداری رفسنجان است که خوشبختانه تمامی مناطق سطح شهر از نظر سرانه فضای سبز در شرایط مطلوبی قرار دارند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان یادآور شد: توسعه روند شهرنشینی و تغییر کالبدی محیط شهری متناسب با نیازهای روزمره باعث شده که ارزش‌های کیفی محیطی بیشتر مورد توجه واقع شود زیرا در حال حاضر نقش قابل‌توجه فضاهای سبز شهری در تأمین نیازهای روانی و اجتماعی شهروندان بر کسی پوشیده نیست.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان