در یکصد و چهل و هشتمین جلسه؛
شورای شهر رفسنجان با تعریض و آسفالت جاده داوران توسط شهرداری موافقت کرد

  • شناسه خبر: 209809
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>در یکصد و چهل و هشتمین جلسه؛</span><br/>شورای شهر رفسنجان با تعریض و آسفالت جاده داوران توسط شهرداری موافقت کرد

در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر با حضور رئیس، اعضای شورای شهر و شهردار، با تعریض و آسفالت مسیر رفسنجان – زرند به طول ۱۰ کیلومتر موافقت شد.

خانه » آخرین اخبار » شورای شهر رفسنجان با تعریض و آسفالت جاده داوران توسط شهرداری موافقت کرد

به گزارش خانه خشتی؛ در جلسه این هفته جمعی از اهالی محله خلیل آباد با حضور در صحن شورا ضمن قدردانی از فعالیت های عمرانی، تشکیل شورای محلات، تأمین روشنایی، اجرای زیرسازی و آسفالت معابر خلیل آباد، به بهسازی راه اصلی این محله که در تملک هلال احمر است، اشاره کردند.

شهردار رفسنجان نیز با اشاره به ساماندهی ۳۸ محله فعال در شهرستان توسط شهرداری، از پیگیری برای اجرا و پیشبرد فعالیت های عمرانی شهر ابراز خرسندی کرد.

در ادامه نامه مربوط به برق رسانی پروژه پیامبر اعظم(س) مطرح شد و با پیشنهاد شهرداری مبنی بر تأمین ۳۵ درصد هزینه اجرای طرح برق موافقت شد.

تعریض و آسفالت مسیر رفسنجان – زرند (جاده داوران) به طول ۱۰ کیلومتر از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که به عنوان یکی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری اجرا خواهد شد.

در پایان مقرر شد با تایید کمیته حسابرسی مبنی بر انتخاب شرکت حسابرسی ارقام پویا، شرکت مذکور بعنوان حسابرس مستقل تعیین گردد.

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان