اعتماد دوباره ساکت به بومی آینده‌دار/ پدیده جدید لیگ از رفسنجان آمد

  • شناسه خبر: 209789
اعتماد دوباره ساکت به بومی آینده‌دار/ پدیده جدید لیگ از رفسنجان آمد

ساکت الهامی در مصاف شاگردانش با پرسپولیس تهران، با اعتماد به محمد اکبری بازیکن بومی ۲۱ ساله پدیده جدیدی از دیار فاتحان اروند به لیگ برتر فوتبال کشور معرفی کرد.

خانه » ورزشی » اعتماد دوباره ساکت به بومی آینده‌دار/ پدیده جدید لیگ از رفسنجان آمد

به گزارش خانه خشتی؛ اگر بخواهیم عملکرد فنی خوب مس رفسنجان مقابل پرسپولیس را فاکتور بگیریم، یکی از اتفاقات ویژه این بازی برای نارنجی‌ پوشان حضور بازیکنی جوان و بومی در ترکیب مسی‌ ها بود.

محمد اکبری بازیکن ۲۱ ساله رفسنجانی، با اعتماد ساکت الهامی سرمربی مسی‌ ها امسال در بین نفرات اصلی دیده می‌شود و چند بار در ترکیب این تیم به میدان رفته است.

اکبری که در بازی‌های ابتدایی فصل جاری نیز به عنوان یار تعویضی برای مس رفسنجان به میدان رفته بود، در هفته‌های گذشته با بدشانسی دچار مصدومیت شد و از ترکیب تیمش دور ماند.

این بازیکن جوان و آینده‌دار روز گذشته در مصاف با پرسپولیس از سوی ساکت الهامی به بازی گرفته شد و محسن آذرباد کاپیتان مسی‌ها از دقیقه ۷۳ جای خود را به محمد اکبری داد که این مهاجم جوان رفسنجانی در ۳۰ دقیقه پایانی این دیدار توانست خط دفاعی پرسپولیس را آزار دهد و موفق شد یک موقعیت نسبتا مناسب نیز در پشت محوطه جریمه پرسپولیس به دست آورد که نتوانست از آن بهره ببرد.

الهامی که نشان داده به بازیکنان بومی رفسنجان هم بها می‌دهد، در بازی دیروز علاوه بر استفاده از محمدحسین کریم‌زاده در ترکیب ثابت تیمش به اکبری نیز فرصت خوبی داد. با توجه به نمایش مطلوب اکبری جوان در بازی دیروز قطعا او در نیم فصل دوم بیشتر هم مورد اعتماد سرمربی نارنجی‌پوشان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان