امام جمعه رفسنجان:
حاج قاسم سلیمانی یاور مظلومان بدون مرز بود

  • شناسه خبر: 209786
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>حاج قاسم سلیمانی یاور مظلومان بدون مرز بود

 امام جمعه رفسنجان در گفتگویی بارزترین ویژگی شخصیتی شهید سلیمانی را کمک به مظلومان عنوان کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » حاج قاسم سلیمانی یاور مظلومان بدون مرز بود

به گزارش خانه‌خشتی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در گفتگویی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی در تمامی دوران دفاع مقدس حضور داشت و به عنوان فرمانده تیپ ثارالله و لشکر ثارالله در جنوب شرق مدت ها در تامین امنیت تلاش کرد.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: شهید سلیمانی بعد از دوران دفاع مقدس نیز در عراق، سوریه، لبنان و … برای نابودی داعش خدمت کرد.

وی در بیان خصوصیات و ویژگی‌های این شهید بزرگوار گفت: هر کس از هر کجا دادخواست داشت و مظلوم بود او را کمک می‌کرد، برایش فرق نمی‌کرد که این آدم‌ها چه آیینی دارند، صعه صدر و دید بلند ایشان زبانزد همگان بود.

عسکری تصریح کرد: هر کس برای مبارزه با ظلم و ستمگر اعلام آمادگی و همراهی می‌کرد بدون اینکه از کدام کشور باشد با آغوش باز از آنها استقبال می‌کرد.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی یاری‌رسان مظلومان بدون مرز بود، کار سردار سلیمانی ریشه در کلام امیرالمومنین(ع) دارد که آن حضرت در آخرین لحظات عمر فرمود “دشمن ستمگر و یاور مظلومان باشید”.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه قبل از ورود به سپاه با ایشان آشنایی داشتم و از ۲۰ سالگی این شهید را می‌شناختم، گفت: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی توجه به مسئله حلال و حرام و خط قرمزش احکام الهی و تعهد نسبت به مسائل شرعی بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سردار سلیمانی با عکس، پوستر و کاروان انداختن محبوب دلها نشد ایشان با عمل خالصانه، جهاد و تلاش شبانه‌روزی محبوب مردم شد.
امام جمعه رفسنجان افزود: باور و ایمان به مردم یکی از ویژگی‌های شهید سردارسلیمانی بود ایشان به مردم عشق می‌ورزید و با عمل خالصانه و جهاد فی السبیل الله محبوب دلها شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حاج قاسم سلیمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان