فرصت ۳ ماهه به بانک‌ها؛
بانک‌ها نباید واحدهای تولیدی تحت تملک را تعطیل کنند

  • شناسه خبر: 209649
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>فرصت ۳ ماهه به بانک‌ها؛</span><br/>بانک‌ها نباید واحدهای تولیدی تحت تملک را تعطیل کنند

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور: از امروز کلیه بانک‌ها به مدت ۳ ماه فرصت دارند که واحدهای تولیدی تحت تملک خود را تعیین تکلیف کنند بانک‌ها حق ندارند واحدی را در عوض بدهی تملک و تعطیل کنند در این صورت بانک مربوطه را بازخواست خواهیم کرد، کسی حق توقف چرخه تولید را ندارد.

خانه » آخرین اخبار » بانک‌ها نباید واحدهای تولیدی تحت تملک را تعطیل کنند

به گزارش خانه خشتی؛ محمدباقر آقاعلیخانی در ستاد رفع موانع تولید که درمحل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولان و صنعتگران شهرستان برگزار شد بیان کرد: پتانسیل علمی رفسنجان بالاست و باید از این بدنه در حوزه تولید و رفع مشکلات آن استفاده کرد.

وی افزود: ۲۰۹ مشکل در حوزه تولید کشور اعم از کشاورزی، صمت، نفت، نیرو، بهداشت و غیره را استخراج شده و برای هر کدام از این حوزه‌ها در هر موضوعی از جمله مواد اولیه تا بازار فروش ورود کردیم و راهکار وجود دارد.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد تسهیل کشور لازم الاجراست تصریح کرد: نامه ویژه این امر مهم نیز از سوی دادستان کل کشور به دادستان‌های شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده موانع بر سر مسیر واحدهای صنعتی رفسنجان حل می شود و این بروکراسی‌های طولانی و چرخش بیهوده در سیستم ها ایجاد شده که باید ساماندهی شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دستگاه‌های نظارتی هم اعلام کردیم که با بازدید از واحدهای تولیدی به مشکلات موجود در آن‌ها پی‌ببرند و در گشایش مسیله کمک کنند لذا باید مسیر را باز کنیم و فضا را به سمت اتفاقات خوب سوق دهیم.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: برای حل مشکلات طرح‌هایی که موجود هستند تلاش کنیم و طرح‌های جدید هم نیاز به توجیه اقتصادی دارند تا اجرا شوند.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
بانک دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشورپ رفسنجان واحد تولیدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان