عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:
«شهدا» رنگ و بوی خدایی گرفتند و انتخاب شدند

  • شناسه خبر: 209594
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:</span><br/>«شهدا» رنگ و بوی خدایی گرفتند و انتخاب شدند

 نماینده رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهید، زیرک ترین و زرنگترین انسان روزی زمین بوده و خوب معنای این آیه قرآن که هرچه رنگ و بوی خدایی بگیرد، ماندگار و هرچه غیرخدایی باشد، فانی است، را درک کردند.

خانه » آخرین اخبار » «شهدا» رنگ و بوی خدایی گرفتند و انتخاب شدند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهید ارتش حسینعلی دره دری که به همت هیات فوتبال و بسیج ورزشکاران و جامعه ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: شهدا سفارش و توصیه کردند که اگر می‌خواهید اعمال شما از بین نرود و ماندگار شود هر وقت کار خوبی کردید، آن کار خوب را به یکی از اهل بیت(ع) هدیه کنید چون ما انسانیم و انسان همواره در معرض فریب شیطان است و این کار خوب را ائمه نگه می‌دارند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس بیان داشت: شهید زیرک ترین و زرنگترین انسان روزی زمین بوده و خوب معنای این آیه قرآن که هرچه رنگ و بوی خدایی بگیرد، ماندگار و هرچه غیرخدایی باشد، فانی است را درک کردند.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه والای شهید افزود: حضرت علی(ع) با آنکه امام معصوم بودند، اما در آرزوی شهادت اشک می‌ریختند و این نشان می‌دهد که شهید چه جایگاهی دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شهید را گلچینی از بین انسان‌ها توسط خداوند دانست و گفت: شهادت نصیب هرکس نمی‌شود و خانواده شهید حسینعلی با لقمه حلالی که به فرزندشان داده‌اند فرزندشان به این مقام دست یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سمانه

    پس چرا مسئولین رنگ خدایی نمی گیرند و از شهدا خجالت نمیکشند ؟!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان