اهتمام ویژه شرکت مس در ساماندهی جاده‌های رفسنجان و رفع نقاط حادثه‌خیز

  • شناسه خبر: 209566
اهتمام ویژه شرکت مس در ساماندهی جاده‌های رفسنجان و رفع نقاط حادثه‌خیز

شرکت مس جهت ساماندهی جاده‌ها اعم از جاده های نوق و‌داوران، مغوییه و شاهزاده عباس پا به عرصه گذاشته و اعتبارات مالی، دستگاه‌ها و ماشین آلات سنگین را در اختیار قرار خواهد داد.

خانه » اجتماعی » اهتمام ویژه شرکت مس در ساماندهی جاده‌های رفسنجان و رفع نقاط حادثه‌خیز

به گزارش خانه خشتی؛ در پی افزایش آمار تصادف و مرگ و میر در جاده های رفسنجان به ویژه جاده رفسنجان به زرند، تعدادی از اهالی روستاهای اطراف این جاده، روزهای اخیر با تجمع مقابل فرمانداری رفسنجان نسبت به بی‌توجهی برای استانداردسازی و بهسازی این مسیر از طرف مسئولان اعتراض کردند.

فرماندار رفسنجان در این تجمع با اظهار اینکه ساماندهی نیازمند اعتبارات ملی است گفت: این جاده ترانزیتی و بین‌المللی با یک باند و عرض ۶ متر است که بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات منجر به مرگ در آن رخ می دهد.

حسین رضایی همچنین در این تجمع افزود: ساماندهی، تعریض و احداث باند دوم این جاده از ابتدای شهر رفسنجان تا ۳۵ کیلومتر بعد از آن که به جاده زرند وصل می شود نیاز به بیش از ۶ هزار میلیارد ریال بودجه دارد که از طریق استانداری پیگیر مکاتبه با وزارت راه و شهرسازی و جذب این بودجه از محل اعتبارات اداره راه و شهرسازی، راهداری و شرکت مس هستیم تا ساماندهی آن صورت گیرد.

و اما تا تخصیص و‌جذب اعتبار دولتی، جلسه ای باحضور فرماندار، معاونان فرمانداری، رییس راهداری، رییس راه و شهرسازی، معاونان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تشکیل شد و در این جلسه شرکت مس پا به عرصه گذاشته و جهت ساماندهی جاده ها اعم از جاده های نوق و‌داوران، مغوییه و شاهزاده عباس اعتبارات مالی و دستگاه ها و ماشین آلات سنگین را در اختیار قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    به عمل کار برآید/به سخنرانی نیست،
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان