امام جمعه رفسنجان:
لزوم توجه همگان به رعایت قانون در انتخابات/ قانون مداری یک ارزش است

  • شناسه خبر: 209491
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>لزوم توجه همگان به رعایت قانون در انتخابات/ قانون مداری یک ارزش است

امام جمعه رفسنجان گفت: قانون، فوق منصب و مسئولیت هاست و همه باید مطیع قانون باشیم مخصوصا در انتخابات که نوعی حق الناس است و حقوق مردم را شامل می شود.

خانه » آخرین اخبار » لزوم توجه همگان به رعایت قانون در انتخابات/ قانون مداری یک ارزش است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوی الهی اظهار کرد: از همه مردم و مسئولین که در ایام فاطمیه مراسم بسیار باشکوهی در شهرستان برگزار کردند مخصوصا از استقبال باشکوه مردم و دانش آموزان در تشییع پیکر شهدای گمنام تشکر می کنیم.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: به دنبال درخواست از دولت و بانک مرکزی در راستای رفع تعهد ارزی از محصولات کشاورزی، نامه ای تنظیم و از کارشناسان مرتبط آمار و اطلاعات را دریافت و خدمت مقام معظم ارسال کردیم و نماینده مردم نیز پیگیری کردند که نتایج خوبی در راه است.

وی بیان کرد: موانعی که در سر راه بود توسط نامه ای که خدمت مقام معظم رهبری ارسال کردیم برطرف شده، امیدواریم جهش و قیمت خوبی در زمینه پسته شاهد باشیم.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به تماس از شرکت ملی صنایع مس ایران برای تامین نیروهای انسانی شرکت های تابعه، گفت: قرار شد نیروهایی با آزمون در مقطع دیپلم، فوق دیپلم و فوق لیسانس جذب شود.

وی عنوان کرد: برای اینکه حقی ضایع نشود آزمون مس برگزار می شود اما همه این اقدامات جوابگوی خواسته اصلی ما که توسعه وگسترش صنایع پایین دستی است، نمی دهد. امیدواریم با توسعه و رونق صنایع پایین دستی در شهرستان رفسنجان، جوان بیکار نداشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: از همه مسئولین و مردم درخواست داریم همه سعی کنند خودمان را ملتزم به رعایت قانون کنیم؛ قانون مندی و قانون مداری یک ارزش است اگر بخواهند ارزش های یک مدیر و انسان را بررسی و امتیاز بدهند یکی از این معیارها، قانون مداری است.

وی ادامه داد: رعایت قانون بد از بی قانونی بهتر است همه سعی کنیم قانون مدار باشیم و به حق قانونی خود قانع باشیم.

عسکری تاکید کرد: قانون فوق منصب ها و مسئولیت هاست و همه باید مطیع قانون باشیم مخصوصا در انتخابات که نوعی حق الناس است و حقوق مردم را شامل می شود.

وی اضافه کرد: آمریکا، اسرائیل و حامیانش در جریان طوفان القدس شکست خوردند و خودشان را نیز آن را معنی کرده اند و دنبال رایزنی هستند که آبرومندانه از این جنگ بیرون بیایند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: آمریکائی ها در همه جریانات از جمله افغانستان، عراق، یمن و در تحریم ایران و… با بصیرت مردم مسلمان و مقاومت شکست خوردند امیدواریم در جنگ غزه با شکست مفتضحانه و غیرقابل ترمیم از این جریان بیرون رانده شوند.

انتای پیام/

 

 

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری خطبه ها نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    اگر قانون داشتیم و قانون اساسی اجرا میشد این وضع شهرستان نبود ، فرهنگ اجرای قانون باید نهادینه شود ،
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان