همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 209477
همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی رفسنجان برگزار شد

همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی رفسنجان در مصلی امام خامنه‌ای این شهر برگزار شد.

خانه » اجتماعی » همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛ این همایش با حضور بخشدار مرکزی رفسنجان، امام‌جمعه، معاونین برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری، دهیاران و اعضای شورای روستاهای بخش مرکزی رفسنجان برگزار شد.

علی محمدی‌بهجت بخشدار مرکزی رفسنجان در این همایش با بیان اینکه دلسردی، یأس و ناامیدی نباید بر ما حاکم باشد، گفت: مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما دلیل بر این نیست که در کار سستی شود، این تلاش ماست که ایرانی آباد را رقم می‌زند.

محمدی‌بهجت تاکید کرد: دهیاران و اعضای شورای روستاها خودرا در فضای محدود نبینند بلکه در پیکره‌ی نظام ببینند و در این قالب رسالت خودرا انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم برای هر فرد پس از منصوب شدن به سِمَت اشراف داشتن به حوزه اختیارات و مسئولیت است و هرکس باید بداند که وظیفه‌اش چیست.

بخشدار مرکزی رفسنجان تصریح کرد: در دهیاری‌ها با استقرار نیروهای فنی و مالی روند خوبی داشتیم و شاکله دهیاری‌ها توان گرفت و تثبیت شد.

محمدی‌بهجت ایراد کرد: تعامل و اتحاد خیلی کارساز است و با همدلی می‌توان بسیاری از مشکلات روستاهارا حل کرد.

وی گفت: اشتغالزایی در بخش مرکزی به خوبی صورت گرفته و در ادامه نیز شوراها و دهیاران با واحد اشتغال بخشداری همکاری داشته باشند.

بخشدار مرکزی رفسنجان عنوان کرد: قیمت‌گذاری اراضی روستایی به خوبی انجام شد، هم‌چنین دهیاران باید از تصرف اراضی دولتی جلوگیری کنند.

تدوین شناسنامه روستاها، حمایت از خانواده‌های نیازمند، توجه به خانواده‌های شهدا، تقدیر از فعالین فرهنگی و ورزشی روستاها، ساماندهی آرامستان‌ها، ایجاد ستاد بحران و شورای بهداشتی در روستاها از دیگر مواردی بود که بخشدار مرکزی رفسنجان به آن‌ها پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان