آخرین وضعیت اختلال در جایگاه‌های سوخت رفسنجان

  • شناسه خبر: 209439
آخرین وضعیت اختلال در جایگاه‌های سوخت رفسنجان

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان گفت: به دنبال حمله سایبری روز گذشته به سامانه سوختگیری و بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت، از مجموع ۳۲ جایگاه عرضه سوخت در رفسنجان ۱۲ جایگاه دچار این اختلال شدند که تاکنون با اقدام تیم های فنی شرکت پخش فرآورده های نفتی ۱۰ جایگاه به مدار فعالیت بازگشته اند و دو جایگاه دیگر هم تا چند ساعت آینده وارد مدار فعالیت خواهند شد.

خانه » اجتماعی » آخرین وضعیت اختلال در جایگاه‌های سوخت رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید دهقانی طی توضیحاتی با اشاره به وجود ۳۲ جایگاه عرضه سوخت در شهرستان اظهار کرد: به دنبال بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت از صبح روز گذشته، خوشبختانه عمده  جایگاه های شهرستان از این حمله مصون ماندند و فعالیت ۱۲ جایگاه‌ سوخت در رفسنجان با مشکل نرم افزاری مواجه شد.

وی بیان کرد:  زمانی که مشکل نرم افزاری در جایگاه ها ایجاد شود، امکان عرضه سوخت با کارت سوخت وجود ندارد لذا با تلاش مجدانه تیم های فنی شرکت پخش فرآورده های نفتی مشکل ۱۲ جایگاه در شهرستان در دست بررسی قرار گرفت که ده مورد به مدار عرضه برگشتند و بنزین آزاد امکان سوختگیری دارد ولی استفاده از کارت سوخت امکان پذیر نیست.

دهقانی ادامه داد: دو جایگاه (کبوترخان و مرشد) هم مشمول راه اندازی هستند که جایگاه واقع در کبوترخان تا ساعتی دیگر وارد مدار می شود و مشکل جایگاه سوخت داخل شهر (مرشد) هم در حال بررسی می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان