امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:
اختلافات به مردم صدمه می‌زند

  • شناسه خبر: 209302
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:</span><br/>اختلافات به مردم صدمه می‌زند

امام جمعه رفسنجان گفت: اختلافات مدیریتی و حاکمیتی هم به مردم صدمه می زند هم خود مدیران از چشم مردم می افتند.

خانه » سیاسی » اختلافات به مردم صدمه می‌زند

به گزارش خانه‌خشتی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته راه چاره ای که بسیاری از مشکلات را حل می کند و جزو مطالبات به حق مردم است را توسعه در بهره برداری و استخراج بالا و راه اندازی صنایع پایین دستی مس دانست و گفت: با این کار هم بیکاری مردم حل می شود هم درآمدها بالا می رود و از طرفی جلوی خام فروشی گرفته می شود.

وی در رابطه با انتخابات پیش رو به مسئولین از سر خیرخواهی توصیه برادارنه کرد و بیان نمود: مسئولین محترم سعی کنند هم افزایی، اتحاد و همکاری بیشتر داشته باشند؛ اختلافات مدیریتی و حاکمیتی هم به مردم صدمه می زند هم خودشان از چشم مردم می افتند.
حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: این اتحاد و همکاری میان مسئولین باعث می شود مردم از عملکرد مسئولین اگاه و دلگرم شوند و از طرفی با حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور حداکثری آن ها را پای صندوق های رأی در انتخابات شاهد خواهیم بود.

امام جمعه رفسنجان در رابطه با جنگ اسراییل علیه مردم مقاوم و مظلوم غزه اظهار کرد: حمایت آمریکا و هم پیمانانش یعنی کشورهای اروپایی مانند انگلیس، فرانسه و غیره از صهیونیسم؛ دنیای استکبار را تشکیل داد و حدود ۷۰ روز نتوانستند علیه جمعیت اندک غزه پیروز شوند و از طرفی در همه طرح ها و نقشه هایشان شکست خوردند.
وی افزود: خودشان اذعان داشتند که شکست خوردیم و نتوانستیم موفق شویم؛ اسراییل عملیات را با دو هدف بازپس گیری اُسرایشان و نابودی غزه پیش رفتند اما در این دو موضوع نتوانستند موفق شوند.
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: گذشته از اینکه آمریکا و قدرت های بزرگ کنار هم آمدند اتفاقات بزرگی هم در دنیا رخ داد، با سخنرانی ها و هیچ برنامه ای این ظلم ها به گوش جهانیان نمی رسید در واقع با این جنگ اجتماعات گسترده مردمی در دنیا شکل گرفت و انزجار خود را از صهیونیسم و استکبار جهانی نشان دادند و حمایت خود را از مردم غزه و بی دفاع اعلام کردند.
وی ادامه داد: در این جنگ، هم مردم دنیا برای دفاع از مردم مظلوم غزه به میدان آمدند و هم ۹۰ درصد از سران کشورهای اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل برای آتش بس رأی دادند اما آمریکا وتو کرد و رأی را زیر پا گذاشت و در واقع آمریکا که دم از حقوق بشریت می زند خود را نشان داد.
امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: آن ها اگر هنر داشتند با رزمندگان فلسطینی می جنگیدند نه اینکه بمب های یک تنی را بر سر زنان و کودکان در بیمارستان ها و مکان های عمومی خالی کنند و این همه آدم کشی؟ آمریکا ۴۰ بار در سازمان ملل قطع نامه های سازمان ملل را وتو کرده! ننگ و نفرت بر این سازمان ملل که این همه آدم کشی می شود و یک کشور میاید رأی دیگران را زیر پا می گذارد، این چه سازمانی است که نمی تواند علیه یک کشور ضد حقوق بشریت باشد.
وی تصریح کرد: تحریم کامل اعم از غذا، دارو و آب و غیره را برای مردم غزه اعمال می کنند اما یک خیزش عمومی در دنیا ایجاد شده و اینکه مردم غزه چه اندیشه و عقاید و فکری دارد که می بینیم پدر، مادر، خواهر، برادر و غیره جنازه عزیزشان بر دوش دارند ولی باز هم الحمدالله می گویند. این چه اندیشه ای است؟ در مقابلی که دشمن اسلام ستیزی را راه اندازختند اما با جنگ غزه مردم دارند به اسلام و تشیع روی میاورند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نمزا جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان