درخشش تیم کاملا بومی دوچرخه سواری صنعت مس رفسنجان در تورهای ملی و بین‌المللی

  • شناسه خبر: 209208
درخشش تیم کاملا بومی دوچرخه سواری صنعت مس رفسنجان در تورهای ملی و بین‌المللی

تیم کاملا بومی دوچرخه سواری صنعت مس رفسنجان در تورهای ملی و بین‌المللی می‌درخشد.

خانه » ورزشی » درخشش تیم کاملا بومی دوچرخه سواری صنعت مس رفسنجان در تورهای ملی و بین‌المللی

به گزارش خانه خشتی؛ علیرضا زینلی سرمربی تیم دوچرخه سواری باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان گفت: اگر حمایت های باشگاه صنعت مس رفسنجان نبود امروز شاهد درخشش استعداد های رفسنجانی در مجامع بین‌المللی نبودیم و نمی توانستیم در بلندای ایران عرض اندامی کنیم و اکنون صاحب مدال های رنگارنگ در مسابقات بین المللی و همچنین شاهد حضور چهار بازیکن رفسنجانی در تیم ملی کشورمان نبودیم.

زینلی با بیان اینکه تیم دوچرخه سواری باشگاه صنعت مس امسال چهار عضو در تیم ملی کشورمان دارد، افزود: امیرحسین وطن پرست و پارسا خیری در بخش جوانان پیراهن تیم ملی را بر تن دارند و شهریار و شروین عرب فریدی نیز در بخش نوجوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند. 

وی ضمن تاکید بر اینکه این تیم با ترکیبی کاملا بومی تاکنون توانسته است حضور درخشان و پرقدرتی را در مسابقات ملی و بین‌المللی متعدد داشته باشد عنوان کرد:  مهم ترین این مسابقات تور بین‌المللی مرند-ارس بوده است و امیرحسین وطن پرست عضو این تیم توانست در اولین دوره مسابقات مرند-ارس مقام سوم کل تور و در دومین دوره علاوه بر کسب جایگاه دوم صاحب پیراهن کوهستان این تور شود، همچنین وطن پرست به مسابقات قهرمانی آسیا مالزی نیز اعزام شد و توانست در جایگاه پنجم آسیا قرار بگیرد.

علیرضا زینلی با اظهار خرسندی از حضور تیم صنعت مس رفسنجان در مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری جوانان کشور بیان کرد: تیم دوچرخه سواری باشگاه صنعت مس رفسنجان امسال با ترکیبی کاملا بومی در مسابقات لیگ برتر کشور حضور پیدا کرد و مقتدرانه توانست جایگاه دوم لیگ برتر کشور را از آن خود کند.

زینلی درپایان ضمن تشکر از حمایت های مدیرعامل و دیگر عوامل باشگاه صنعت مس رفسنجان از ورزش دوچرخه سواری، گفت: باشگاه صنعت مس با تشکیل و حمایت همیشگی از تیم دوچرخه سواری باعث ایجاد انگیزه در جوانان و علاقمندان به این ورزش و کشف و پرورش استعداد های بومی شهرستان شده تا امروز شاهد درخشش جوانان و نوجوانان رفسنجانی در کشور و مجامع بین المللی باشیم.

شایان ذکر است علیرضا زینلی سرمربی تیم دوچرخه سواری باشگاه صنعت مس رفسنجان به عنوان مربی در تیم ملی دوچرخه سواری جوانان کشور حضور دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان