امام جمعه رفسنجان:
بصیرت؛ عامل ناکامی دشمنان داخلی و خارجی است

  • شناسه خبر: 209205
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>بصیرت؛ عامل ناکامی دشمنان داخلی و خارجی است

امام جمعه رفسنجان عامل ناکامی دشمنان داخلی و خارجی بعد از مرگ مهسا امینی را بصیرت مردم عنوان کرد.

خانه » اجتماعی » بصیرت؛ عامل ناکامی دشمنان داخلی و خارجی است

به گزارش خانه خشتی؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره شاهد اقدامات و فتنه‌های دشمنان علیه کشورمان توسط مزدوران داخلی و خارجی بوده‌ایم. سال گذشته نیز به بهانه مرگ «مهسا امینی» اغتشاشاتی در سطح کشور رخ داد که در این عرصه مردم با رویکرد انقلابی خود به دفاع از انقلاب، نظام و ولایت پرداختند و اقدامات و نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.
در همین راستا گفتگویی با حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان انجام دادیم.

علت دشمنی، استکبار جهانی و ایادی آنان علیه جمهوری اسلامی چیست؟

علت اصلی دشمنی استکبار جهانی، اعیادی داخلی و خارجی علیه جمهوری اسلامی این است که منافع آنها با انقلاب از ایران قطع شده است. دست آمریکا از ایران، ارزش ها و منافعی که در ایران داشتند قطع شد و طبیعی است است که وقتی جلوی منافع یک کشور گرفته شود دشمنی و مبارزه می کنند تا دوباره به قدرت قبلی خود بر گردد. وقتی چندین مستشار نظامی آمریکا در ایران بر ارتش ایران سلطه دارند و ارتش ایران از زیر سلطه استکبار آمریکا نجات پیدا کرد و اینکه ایران به عنوان قدرت منطقه ای در خاورمیانه هر روز رشد می کند این نیز از دلایل دشمنی آمریکا با ایران است.

چرا لابی آمریکایی صهیونیستی در مقاطع مختلف علیه کشورمان اقدامات متعددی انجام می‌دهند؟
وقتی منافع ایران قطع و در معرض خطر قرار گرفت در نتیجه دشمن برنامه ریزی می کند و نیرو تدارک می بیند تا بلکه بتوانند ایران را محدود تر کند تا نتواند ورود پیدا کند. پایگاه آمریکا در اسرائیل از طرف لبنان، عراق، سوریه و یمن مورد تهاجم قرار می گیرد و قطعا نیروهای دشمن در ایران دست به کار می شود تا جلوی اقتدار ایران را بگیرند.

سال گذشته شاهد وقوع اغتشاشات در سطح کشور به بهانه مرگ مهسا امینی بودیم که البته ملت با بصیرت ایران متوجه بودند که این اقدامات از سوی جریان‌های آمریکایی صهیونیستی رقم خورده است؛ اقدامات انقلابی ملت ایران در برابر رویکرد خصمانه دشمن را در این عرصه چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در واقع عامل ناکامی دشمنان داخلی و خارجی بعد از مرگ مهسا امینی بصیرت مردم بود. بصیرت مردم در دو جهت قابل ارزیابی است؛ یکی همکاری نکردن با آدم هایی که هر روز به مردم فراخوان میدادند. دشمن اقدامات رسانه ای برای انحراف افکار عمومی انجام داد به طوری که یک رسانه دروغ پرداز قریب به ۱۷ هزار دروغ را ساخته،پرداخته و تحویل جامعه داد ولی آن چیزی که پادزهر همه این مسائل بود چه در ایران چه در خارج، بصیرت مردم بود.مردم با رشد عقلانی و بصیرت در جواب همه فتنه ها جواب رد دادند. با حضور در راهپیمایی ها مخصوصا راهپیمایی ۱۳ آبان، توطئه های دشمن را خنثی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان