مشاور دانش‌آموزی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان:
ایجاد تفکر کارآفرینی در جوانان در رشد اقتصادی و صنعتی کشور کمک می‌کند

  • شناسه خبر: 209194
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>مشاور دانش‌آموزی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان:</span><br/>ایجاد تفکر کارآفرینی در جوانان در رشد اقتصادی و صنعتی کشور کمک می‌کند

مشاور دانش‌آموزی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان تصریح کرد: با ایجاد تفکر کارآفرینی در جوانان می‌توان در رشد اقتصادی و صنعتی کشور کمک کرد و فرموده‌ی رهبر انقلاب اسلامی را تحقق بخشید.

خانه » اقتصادی » ایجاد تفکر کارآفرینی در جوانان در رشد اقتصادی و صنعتی کشور کمک می‌کند

به گزارش خانه خشتی؛ محمد رحیمی مشاور دانش‌آموزی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: امروزه تمامی دانش آموزان هدف خود را برای شغل آینده، کار در ارگان‌های دولتی گذاشته اند اما کمتر کسی به دنبال کارهایی از قبیل کار آفرینی و اشتغال زایی می‌رود.

رحیمی بیان کرد: هدف ما ارتباط آموزش و پرورش و دانش آموزان با منطقه ویژه اقتصادی است، این ارتباط از قبیل کلاس های کارآفرینی و کارآموزی که در جهت آشنایی دانش آموزان با شغل آینده خود و همچنین انتخاب شغلی مناسب برای خودشان است.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها زیر نظر اساتید مجرب و ارتباط با کار افرینان برتر شهرستان وهمچنین کشور است، همچنین بعد از آموزش‌ها می‌توان افراد بااستعداد را جذب کرد و زمینه اشتغالزایی و رشد بالقوه اقتصادی را برای کشور رقم زد.

رحیمی تصریح کرد: با ایجاد تفکر کارآفرینی در جوانان می‌توان در رشد اقتصادی و صنعتی کشور کمک کرد و فرموده‌ی رهبر انقلاب اسلامی را تحقق بخشید.

بهنام قلی‌نسب دیگر مشاور دانش‌آموزی نیز گفت: در دنیای امروز رابطه نزدیکی بین کارآفرینی و صنعت وجود دارد، این رابطه باعث می‌شود که دانشجویان بتوانند مهارت‌های لازم برای پیشرفت در جهان مدرن را توسعه دهند و به توسعه صنعت و رشد اقتصادی کمک کنند.


قلی‌نسب ایراد کرد: ارتباط بین کارآفرینی و صنعت باعث می‌شود که دانشجویان بتوانند درک عمیقی از نیازها و مشکلات صنعت داشته باشند و راه حل های نوآورانه ارائه دهند.

وی ادامه داد: کارآفرینی باعث می‌شود که دانشجویان توانایی‌های کارآفرینانه‌ای برای تجارت و کسب و کار توسعه دهند و به عنوان نیروی کار ماهر در صنعت به کار گرفته شوند.

قلی‌نسب اضافه کرد: این تفکر شغلی در دانشجویان باعث می‌شود تا با روحیه و انگیزه بیشتری به بازار کار وارد شوند و به‌عنوان کارآفرینان موفق و مبتکری مطلوب باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان