در نشست خبری تئاتر «آقای رییس‌جمهور» مطرح شد؛
حال شهرمان خوب نیست تا زمانی که حال هنرمند شهر خوب نباشد

  • شناسه خبر: 209191
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>در نشست خبری تئاتر «آقای رییس‌جمهور» مطرح شد؛</span><br/>حال شهرمان خوب نیست تا زمانی که حال هنرمند شهر خوب نباشد

نشست خبری تئاتر «آقای رییس‌جمهور» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید مجتبی ترابی برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » حال شهرمان خوب نیست تا زمانی که حال هنرمند شهر خوب نباشد

به گزارش خانه خشتی؛ نشست خبری تئاتر «آقای رییس‌جمهور» به کارگردانی سید مجتبی ترابی در سالن افصح‌هجری برگزار شد.

ترابی در ابتدای این نشست گفت: افرادی که تئاتر را به صورت اصولی کار می‌کنند متونی را انتخاب می‌کنند که بتوانند دردهای جامعه را به نمایش بگذارند. 

کارگردان تئاتر «آقای رییس‌جمهور» بیان کرد: همه‌ی تیم در تلاشیم که یک اثر حرفه‌ای را روی صحنه بیاوریم، امیدوارم دغدغه مخاطب را اجرا کنیم.

وی ضمن گلایه‌مندی از مسئولین عنوان کرد: سالن افصح هجری تنها مکان اجرای تئاتر شهرستان است، نزدیک به هشت سال که به بخش خصوصی تعلق داشت کاری صورت نگرفت و راه حضور هنرمندان بسته شد.

ترابی اضافه کرد: درخواست ما این است که این سالن حفظ و مرمت شود تا هنرمندان استفاده کنند.

 کارگردان تئاتر «آقای رییس‌جمهور» با بیان اینکه این تئاتر به‌طور کلی به مسئله پرداخته و هیچگونه نگاه سیاسی دخیل نیست، گفت: این تئاتر یک کار سیاسی-اجتماعی است که بی‌زمان و بی‌مکان و مربوط به کل جهان است و تاثیر ناعدالتی و سیاست بد را روی خانواده‌ها و جامعه نشان می‌دهد.

مجتبی ترابی مطرح کرد: «آقای رییس‌جمهور» از بیستم آذرماه الی پنجم دی‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در سالن افصح هجری به روی صحنه می‌رود.

جواد آزادی نژاد بازیگر نقش «اقای رییس‌جمهور» نیز ایراد کرد: تیم بسیار خوبی داریم و چیزی که مرا مجاب کرد تا در این نمایش باشم، نمایشنامه خوب بود و امیدوارم اثر مثبتی داشته باشیم.

آزادی نژاد با گلایه از مسئولین خواستار توجه بیشتر به هنر و هنرمندان شد.

سید کاظم حسینی از دیگر بازیگران این تئاتر در پایان گفت: حال شهرمان خوب نیست تا زمانی که حال هنرمند شهر خوب نباشد، باید حال هنرمند خوب باشد تا با نمایش یک هنر فاخر حال خوب را به شهر تزریق کند، در شخصیت یک هنرمند نیست که ساعت‌ها پشت در اتاق مسئولین بنشیند تا بلیط‌هایش به فروش برسد.

خبر از: فاطمه محمدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان