رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان:
دشمن سعی کرده با ترفندهای محتلف موتور حرکت انقلاب را متوقف نماید

  • شناسه خبر: 209169
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان:</span><br/>دشمن سعی کرده با ترفندهای محتلف موتور حرکت انقلاب را متوقف نماید

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: هر وقت موتور حرکت انقلاب با سرعت بیشتری در حال حرکت بوده دشمن سعی کرده بسته به اقتضا با ترفندهای مختلف حرکت آن را متوقف کند.

خانه » آخرین اخبار » دشمن سعی کرده با ترفندهای محتلف موتور حرکت انقلاب را متوقف نماید

به گزارش خانه خشتی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره شاهد اقدامات و فتنه‌های دشمنان علیه کشورمان توسط مزدوران داخلی و خارجی بوده‌ایم. سال گذشته نیز به بهانه مرگ «مهسا امینی» اغتشاشاتی در سطح کشور رخ داد که در این عرصه مردم با رویکرد انقلابی خود به دفاع از انقلاب، نظام و ولایت پرداختند و اقدامات و نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.
رضا رنجبر کریمی در گفتگویی با این موضوع در خصوص علت دشمنی، استکبار جهانی و ایادی آنان علیه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: دلیل دشمنی اسکتبار جهانی هم می تواند ریشه مبنایی هم ریشه عملی داشته باشد. از لحاظ مبنایی همانطور که می دانید ریشه انقلاب اسلامی بر مبنی اسلام و احکام حیات بخش آن است و اولین شرط ورود به جرگه اسلام ناب محمدی، مبارزه با استکبار و استبداد، زیر بار زور و زر نرفتن یعنی حریت و آزادگی است.
وی افزود: همه این اصول در تضاد حکمرانی دول استکباری و در راس آنها دولت آمریکاست؛ لذا به طور کلی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار از لحاظ مبنایی با اصول انقلاب اسلامی در تضاد است و طبیعی است دشمن شماره یک ما باشد.
رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: از لحاظ عملکردی هم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون سیاست نه شرقی و نه غربی اصل همیشگی و تغییر ناپذیر ملت ایران بوده است و در صحنه های مختلف تلاش کرده که اصول انقلاب اسلامی را دنبال و با صدای بلند فریاد بزنیم. اگر چه کاستی و بلندی هایی داشتیم امابه طور کلی رویه حاکم بر عمری که از انقلاب اسلامی می گذرد بر این بوده است که بر اصول های خود پافشاری کرده و تلاش کرده با به صحنه آوردن مردم توطئه های دشمن نقش بر آب کند و سرافراز دستاوردهای ارزشمندی در عرصه های مختلف برای ملت بشود همین دستاوردها در دوران انقلاب باعث صلابت و اقتدار ملت ایران در دنیا شده است.
وی در خصوص اینکه چرا لابی آمریکایی صهیونیستی در مقاطع مختلف علیه کشورمان اقدامات متعددی انجام می‌دهند، گفت: تجربه نشان داده هر وقت موتور حرکت انقلاب با سرعت بیشتری در حال حرکت بوده دشمن سعی کرده به هر نحو ممکن یا آن را متوقف و یا سرعت آن را کم کند که بسته به اقتضا با ترفندهای مختلف سعی کرده آن را خاموش نماید.
رنجبر کریمی ادامه داد: یک روز با ترورهای ناجوانمردانه شخصیت های تاثیرگذار، روز دیگر با ترور دانشمندان افتخارآفرین ایران در عرصه های گوناگون، یک روز با تحریم های همه جانبه که هر کدام به راحتی می تواند یک ملت را از پای دربیاورد و روزی دیگر با ایجاد آشوب و تفرقه افکنی دنبال اهداف خود بوده است.
رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: بعضی مواقع به خاطر عملکرد ضعیف بعضی از مسئولین و ایجاد نارضایتی بین مردم، دشمن را تحریک به توطئه کرده و تلاش نموده با موج سواری بر نارضایتی و به میدان آوردن همه توان خود انقلاب را به چالش بکشاند که تا کنون موفق نبوده است.

وی در خصوص این سوال که سال گذشته شاهد وقوع اغتشاشات در سطح کشور به بهانه مرگ مهسا امینی بودیم که البته ملت با بصیرت ایران متوجه بودند که این اقدامات از سوی جریان‌های آمریکایی صهیونیستی رقم خورده است؛ اقدامات انقلابی ملت ایران در برابر رویکرد خصمانه دشمن را در این عرصه چگونه ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: فتنه سال گذشته در ادامه فتنه های سالیان قبل بوده اما با یک مهندسی دقیق،حساب شده، پیچیده و همه جانبه که رهبر انقلاب در این باره به مهندسی آن اشاره فرمودند. با وجود به قدرت گرفتن فضای بی در و پیکر مجازی خیلی زود مردم انقلابی صف خودشان از اغتشاشگران جدا کرده و خود را در صف انقلاب قرار دادند که جا دارد به ملت مقتدر ایران آفرین گفت که با وجود فشارهای اقتصادی و مشکلات متعدد بر سر آرمان های خود ایستادند و با احدی عهد اخوت نبستند و در راه هدف والای خود که همان ایجاد حکومت اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی است استقامت کردند و با این فتنه ها دست از انقلاب بر نداشتند.

برچسب ها:
رئیس دانشگاه ولیعصر رضا رنجبر کریمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان