فرمانده انتظامی استان کرمان:
آرامش موجود در سطح کشور را مرهون خون شهدا هستیم

  • شناسه خبر: 209131
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>فرمانده انتظامی استان کرمان:</span><br/>آرامش موجود در سطح کشور را مرهون خون شهدا هستیم

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: آرامش و امنیتی که در سطح کشور داریم مرهون خون پاک و مطهر شهدا، جانبازان، ایثارگران و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری هستیم و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

خانه » آخرین اخبار » آرامش موجود در سطح کشور را مرهون خون شهدا هستیم

به گزارش خانه خشتی؛ سردار فرشید در آیین دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی رفسنجان در رفسنجان که با حضور روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان کرمان، مهندس رضایی فرماندار، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، فرمانده انتظامی رفسنجان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان و نیز خانواده های معظم شهدا و جانبازان برگزار شد حضور نیروهای انتظامی در جنگ سخت و نرم را جهت ایجاد امنیت و آسایش در جامعه از افتخارات دانست.

وی افزود: در اعتقادات و باورهای دینی ما وجود دارد که خدمت کردن به مردم توفیق الهی است و امروز ماموریت های نیروهای انتظامی در مقابله با جنگ سخت و نرم است و در همه شرایط در حال انجام وظیفه هستیم تا جامعه با ناامنی مواجه نشود.

سردار فرشید عنوان کرد: در این راستا غده ای از فرزندان این ارگان به شهادت می رسند لذا قدردان خون شهدا و صبوری خانواده های آن ها هستیم.

 

۲۵۰ دیدار با خانواده شهدای رفسنجان صورت گرفت

سرهنگ اکبر نحفی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان هم در این آیین گفت: طی دو سال اخیر بیش از ۲۵۰ بازدید از خانواده‌های شهدای شهرستان صورت گرفت که کمترین کاری است در برابر صبوری این خانواده ها.

وی بیان کرد: شهدا واسطه بین ما و خدا هستند و امیدواریم در آخرت دست ما را بگیرند و شفاعتمان کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان