بسیج بازوی اجرایی دولت است/ گروه‌های جهادی در مدارس تشکیل شود

  • شناسه خبر: 209090
بسیج بازوی اجرایی دولت است/ گروه‌های جهادی در مدارس تشکیل شود

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: منتی بر دولت و مردم ندارد و بازوی اجرایی دولت است و از طرفی بسیج به دنبال مردم پایه کردن فعالیت هاست.

خانه » اجتماعی » بسیج بازوی اجرایی دولت است/ گروه‌های جهادی در مدارس تشکیل شود

به گزارش خانه‌خشتی،سردار محمد زهرایی صبح امروز در آیین افتتاح طرح آب‌رسانی به روستای کبوترخان در حسینیه صاحب‌الزمان‌ این روستا اظهار کرد: جبهه استکبار به دنبال شکستن استقامت حق طلبان عالم است استقامتی که در طول تاریخ نشان داد برگ برنده است لذا هر جا استقامت داشتیم پیروزمندی هم کسب کردیم.
وی افزود: اولین مولفه‌ای که دشمن دنبال می‌کند شکستن استقامت امت اسلامی است، این استقامت را زمانی با فریب و استثمار فیزیکی و زمانی با استعمار شکست می‌داد.
سردار زهرایی بیان کرد: امروز مدل ستیز دشمن عوض شده و از درون خانه ارکان، ارزش ها و آرمان ها و پایه‌های نظام مسلمانی را در حال تخریب دارد و هدف تخریب اذهان را دارند.
وی ادامه داد: در سال گذشته ۶۰ هزار دروغ را منتشر کردند و می‌خواستند این دروغ‌ها در فکر و اذهان جوانان ما نهادینه شوند و قصد دارند بلایی که سر غرب آمد را سر مسلمانان بیاورد و بحران هویت و معنویت را به وجود آورد.
رئیس بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: این ها قصد دارند بحران هویت و معنا را در بشریت از بین ببرند و بشر را به سمت جنسیت و حیوانیت ببرند.

وی با اشاره به شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و شهید مدرس اظهار کرد: موضع ما در مقابل حربه دشمن مهم است، چون این روزها شهادت آیت الله مدرس و سردار میرزاکوچک خان جنگلی است این دو شهید در برابر ظلم‌های دشمن و استکبار استقامت داشتند.
سردار زهرایی خاطرنشان کرد: استقامت و پایداری با همرسانی، هم افزایی، با هم بودن، همدلی و وحدت به وجود می آید.
وی گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم با رویکرد محرومیت‌زدایی طی دو سال گذشته که با همه سنگ‌اندازی‌ها می بینم کارهای بزرگی را شروع کرد و همه هم لمس می‌کنند.
سردار زهرایی افزود: وقتی ریل‌گذاری درست و صحیح باشد شاید حرکت در ابتدا کند باشد اما در آینده شتاب خوب می‌گیرد و بهتر به مقصد می‌رسید لذا رویکرد دولت انقلابی و ریل‌گذاری آن درست است.
وی ادامه داد: بسیج هم تشکیلات انقلاب اسلامی است و منطق بسیج تبدیل کننده تهدید به فرصت است و وقتی به مسئله آب ورود می‌کند به این دلیل که مهمترین نیاز مردم روستایی در حال تبدیل شدن به تهدید است.
سردار زهرایی گفت: بخشی از دلیل مهاجرت روستاییان به تنش آبی بر می‌گردد, ۴۰ هزار چشمه و قنات در کشور داریم که ۲۹ هزار تا نیاز به مرمت و احیا دارد و بسیج ناگزیر به این موضوع ورود می‌کند و منتی بر دولت و مردم ندارد و بازوی اجرایی دولت است و از طرفی بسیج به دنبال مردم پایه کردن فعالیت هاست.
وی خاطرنشان کرد: هر چه مسئول‌تر باشیم خادم‌تر هستیم لذا مسئول خاضع کار راه‌اندازتر است به دنبال این هستیم دولت مردمی جهادی شود ولی جهادی‌ها جیره خوار نشوند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی در پایان خطاب به دانش‌آموزان حاضر در جلسه گفت: مدارس می‌توانند گروه های جهادی بسیجی تشکیل دهند و منشا تحول باشند و دانش‌آموزان در این عرصه موثر باشند.

استاندار کرمان هم در این جمع بیان کرد: وقتی کار بسیجی صورت می‌گیرد کار بزرگی است تا مردم از خدمات دولت و بسیج بهره‌مند شوند.
محمدمهدی فداکار بیان کرد: آب‌رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در دستور کار دولت، بسیج سازندگی و سپاه است و در استان کرمان برای فاز نخست ۶۶۹ روستا آب‌رسانی از سال قبل در حال اجراست.
وی افزود: در فاز دوم هم قرار است برای هزار و ۵۰۰ روستای دیگر در این استان اجرای این طرح با کمک بسیج سازندگی و وزارت نیرو ادامه داشته باشد تا به طور کامل تنش آبی رفع شود و زندگی‌ها بهبود یابند و همگان از نعمت آب برخوردار شوند.


فداکار در ادامه اظهار کرد : همچنین برای جلوگیری از پرت و هدر رفت آب، شبکه آب استان کرمان بازسازی می‌شود زیرا آب از ضروریات زندگی است و باید تامین شود و ذره ای هم هدر نرود.
استاندار کرمان تصریح کرد: مشکلاتی در حوزه‌های دیگر هم از جمله مسکن ملی در استان وجود دارد که در این حوزه هم گام‌های اساسی برداشته خواهد شد تا مردم از زندگی بهتری بهره‌مند شوند و این حق مردم است و بنیاد مسکن هم پای کار است.
وی در این خصوص بیان کرد: پیگیری مسایل و مشکلات جزو وظایف و رسالت ما مسئولین است، ساماندهی جوانان در راس امور است و زمین برای جوانان جهت ساخت مسکن و جوانی جمعیت توسط بنیاد مسکن تامین می‌شود و زیرساخت از جمله برق، آب و غیره بر عهده دولت است و کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
آبرسانی بسیج سازندگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان