تمرین مانور زلزله در مدارس رفسنجان

  • شناسه خبر: 208990
تمرین مانور زلزله در مدارس رفسنجان

همزمان با سراسر کشور تمرین آمادگی در برابر زلزله با شعار (مدارس ایمن، جامعه تاب آور) روز چهارشنبه در فضاهای آموزشی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

خانه » اخبار ویژه » تمرین مانور زلزله در مدارس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ معاون امور عمرانی فرمانداری رفسنجان در این آئین که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امسال مانور متمرکز شهرستانی زلزله در مدرسه شهید حاج علی محمدی پور مقطع متوسطه دوم و با حضور مسوولان شهرستان و اولیای دانش آموزان اجرا شد.

علی آرمان اظهار کرد: مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس همه ساله در هشتم آذر ماه به عنوان بزرگترین فعالیت آموزش همگانی در حیطه ایمنی مدارس در برابر زلزله، برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: با به صدا درآمدن آژیر مانور زلزله و ایمنی، بلافاصله دانش آموزان اقدام به پناهگیری، خروج اضطراری و ایمن و اسکان موقت کردند.

آرمان اضافه کرد: در رویکرد جدید که با عنوان ” مدرسه ایمن ، جامعه تاب آور ” شناخته می ‌شود، ضمن ارایه آموزش‌های لازم توسط امدادگران هلال احمر به دانش آموزان مطابق با روال جاری، تمهیداتی اندیشیده شده که سطح آگاهی و آمادگی آنها نیز ارتقا یابد.

وی بیان کرد: همچنین به دانش آموزان نحوه برخورد و کمک به مصدومان زلزله ای، آشنایی با تجهیزات و ماشین آلات آتشنشانی و مأموریت های نهادهای هلال احمر و آتشنشانی ارایه گردید تا در مواقع بحران آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان