خدمت ‌رسانی به مردم و توسعه از نتایج تفکر بسیجی است

  • شناسه خبر: 208976
خدمت ‌رسانی به مردم و توسعه از نتایج تفکر بسیجی است

معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان گفت: خدمت رسانی به مردم و توسعه از شاخصه ‌های مهم تفکر بسیجی است که می تواند زمینه پیشرفت روزافزون را در جای جای کشور و استان فراهم کند.

خانه » رفسنجان » خدمت ‌رسانی به مردم و توسعه از نتایج تفکر بسیجی است

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ احمد قربانی در نشست هم اندیشی و بصیرت افزایی در حوزه جهاد تبیین در محل سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان که با حضور معاونین فرمانداری و اقشار بسیج ادارات تشکیل شد اظهار کرد: باید از ظرفیت بسیج در جهاد تبیین و روشنگری استفاده کنیم.

وی با تبریک هفته بسیج بیان کرد: نقشه های شوم دشمنان علیه ملت ایران با حضور باغیرت و بابصیرت بسیجیان نقش برآب شده است.

سرهنگ قربانی به وحشی گری های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و ادامه داد: توقف بمباران و آتش بس در غزه یک شکست بزرگ و تمام عیار برای اسراییل و آمریکا است.

وی در ادامه به نمونه هایی از فعالیت بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه دستاوردهای عام المنفعه بسیج باید به جامعه اطلاع رسانی شود گفت: مردم حق دارند که با واقعیت ها و خیلی از اتفاق های پربرکتی که توسط تشکل بسیج انجام شده آشنا شوند.

 

 

وی ادامه داد: به طور مثال اخیراً قراردادی بین بانک شهر و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در رفسنجان منعقد شده و قرار است خط انتقال فرآورده های نفتی به مشهد مقدس به طول هزار کیلومتر اجرا شود.

معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: همچنین روز قبل تفاهم نامه بین کنسرسیوم چین و ایران در خصوص اجرای فاز شماره دو فرودگاه حضرت امام منعقد شده که با راه اندازی این طرح بیش از ۳۵ میلیون مسافر جابجا می شود.

وی تصریح کرد: این اجرای طرح به صورت تهاتر انجام خواهد شد یعنی در قبال نفتی که ایران به چین می فروشد چین این طرح را اجرا می کند.

 

بسیج ظرفیتی ارزشمند و توانمند است

 

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان هم در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج گفت: ظرفیتی که بسیج مردمی دارد هیچ جایی وجود ندارد زیرا تفکر بسیجی در این افراد می تواند در همه زمینه ها اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره گره‌گشا باشد.

وی افزود: پایگاه های مقاومت در محله ها بسیار توانمند و ارزشمند هستند و کارهای امنیتی، سایبری و علمی، اقتصاد مقاومتی و غیره انجام می دهند.

 

سرهنگ پساوند بیان کرد: ما امسال سال انتخابات دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم باید تفکر بسیجی بین همگان جاری و ساری باشد تا انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار شود که در این صورت خار به چشم دشمنان اسلام فرو می رود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات عملکرد بسیج امیدوارکننده است مجموعه سپاه در بخش انتخابات همان سیاست های مقام معظم رهبری در حضور حداکثری و امنیت انتخابات را دنبال می کند.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان