راه برون‌رفت از مشکلات تفکر بسیجی است/ کشور با مشارکت مردم در انتخابات بیمه می‌شود

  • شناسه خبر: 208954
راه برون‌رفت از مشکلات تفکر بسیجی است/ کشور با مشارکت مردم در انتخابات بیمه می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت: راه برون‌رفت از مشکلات، تفکر بسیجی است.

خانه » سیاسی » راه برون‌رفت از مشکلات تفکر بسیجی است/ کشور با مشارکت مردم در انتخابات بیمه می‌شود

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: بسیج برآمده از ملت، برای ملت مفید بوده است و تجربه موفق بسیج به سایر ملت‌های آزادی‌خواه هدیه داده شده و جمله‌ی «ما می‌توانیم» را صدا زدند.

پساوند با بیان اینکه در زمان جنگ بسیج پیش‌رونده، پیش‌برنده و هم مایه امنیت کشور بود اضافه کرد: بسیج مکتب انسان‌ساز است که بهترین افراد را تربیت کرده و شهدای عزیز نمونه تربیت شده‌ی انسان‌های والا در مکتب بسیج هستند.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا دنباله رو این تفکر هستند و تنها راه برون‌رفت از مشکلات در کشور همین تفکر و جهادی کار کردن است.

فرمانده سپاه رفسنجان ایراد کرد: با تفکر بسیجی ذلت تاریخی رژیم صهیونیستی را می‌بینیم که لشکر شیعه را در سراسر جبهه مقاومت به‌راه انداخته است و در آینده خواب را از نظام سلطه خواهد ربود.

پساوند اظهار کرد: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب متناسب با آن سند اعتلای بسیج تدوین و امروز تبدیل به فرمان شده است.

وی افزود: ۱۱عرصه در این سند تعریف شده و زمینه فعالیت بسیجیان را برای ۱۰سال آینده فراهم نموده است.

فرمانده سپاه رفسنجان عنوان کرد: مسابقات قرآنی بسیج با حضور ۳۲۷۰ نفر شرکت کننده در رفسنجان برگزار شد که از این تعداد ۲۱ نفر به مرحله استانی و پس از آن ۱۱ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

پساوند گفت: در عرصه فضای مجازی متناسب با ابزار دشمن برنامه‌ریزی شده و گردان های سایبری حوزه محور و پایگاه محور ساماندهی شده‌اند و بیشترین فعالیت در حوزه تولید محتواست.

وی محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را اثر گذارترین کار بسیج دانست و بیان کرد: راه‌اندازی صندوق‌های اشتغال‌زا و مردم‌یار و صندوق‌های تعاونی توزیع و تولید جهت ارائه تسهیلات اشتغال‌زا ایجاد شده‌اند.

فرمانده سپاه رفسنجان تصریح کرد: تاکنون ۱۳ اردوی جهادی پزشکی با همکاری مجتمع مس سرچشمه و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در یک‌سال اخیر برگزار کرده‌ایم که به ۲۱هزارنفر خدمات تخصصی و عمومی داده شده و بیشترین مراجعه برای دندانپزشکی و چشم‌پزشکی بوده‌است.

پساوند با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو نیاز به حضور و مشارکت حداکثری مردم را داریم، تاکید کرد: بعضی ازموضع‌گیری را به نفع افراد انجام ندهیم، آبروی افراد را نبریم چرا که مردم زحمات افراد را نادیده می‌گیرند و باعث ایجاد یأس و ناامیدی می‌شود و مشارکت را پایین می‌آورد.

وی افزود: اگر دلسوز هستید و ادعای ولایت‌مداری دارید باید انتقاد سازنده همراه راهکار داشته باشید نه اینکه به عنوان مطالبه با آبروی مردم بازی کنید.

فرمانده سپاه رفسنجان ایراد کرد: کشور با مشارکت مردم در انتخابات بیمه می‌شود و این اتفاق فقط با حضور حداکثری اقشار مردم اتفاق می‌افتد.

پساوند با بیان اینکه سیاست مجموعه سپاه و بسیج را هزینه هیچ باند و حزبی نخواهیم کرد، گفت: سیاست ما کمک به حضور حداکثری، امنیت و صحت انتخابات است.

وی به اصحاب رسانه تاکید کرد: شما به‌عنوان افسران،  پیش قدم در تولید محتوای مناسب برای تشویق مردم به حضور در انتخابات باشید چرا که اگر مشارکت پایین بیاید دشمن طمع خواهد کرد اما به گفته خود دشمنان آینده از آن ایران است.

فرمانده سپاه رفسنجان در پایان از تشکیل کمیته برخورد با جرائم انتخاباتی در شهرستان خبرداد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان