حضور گسترده مردم در انتخابات با نقش آفرینی ائمه جمعه

  • شناسه خبر: 208943
حضور گسترده مردم در انتخابات با نقش آفرینی ائمه جمعه

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بر اهمیت حضور، بصیرت، انتخاب و نشاط اجتماعی مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: علمای دین مخصوصاً ائمه جمعه نقش‌آفرینی کرده و حضور اجتماعی گسترده را رقم بزنند.

خانه » آخرین اخبار » حضور گسترده مردم در انتخابات با نقش آفرینی ائمه جمعه

به گزارش خانه خشتی؛ حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در سمینار ائمه جمعه استان کرمان در دفتر امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: آثار مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است و تفکر بسیجی که امام راحل تاسیس کرد برگرفته از آموزه های اسلام و مکتب ائمه اطهار است.

وی تصریح کرد: این مکتب مقاومت که با بسیج در ایران شناخته می شد عطرش محیط جهانی را پر کرده است در منشور تاسیس بسیج از نقطه اول امام راحل دنبال جهانی سازی تفکر بسیجی بودند.

اکبری بیان کرد: امروز که در برخی کشورهای اسلامی تحرکی ندارند، مشاهده می‌کنید امتداد بسیج در آن مناطق در دفاع از ملت مظلوم فلسطین فعال است. یکی از منابع مکتب مقاومت، استان کرمان است و یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تقدیر از ائمه جمعه گذشته، امام جمعه سابق و تشکر از امام جمعه فعلی رفسنجان بر تحلیل سخنان مقام معظم رهبری که در دیدار با روحانیون استان  که عنوان فرمودند: “روحانیت شیعه از مردم، با مردم و در خدمت مردم است” تاکید کرد.

وی با بیان اینکه روحانیت ما اگر بخواهد از نظام جمهوری اسلامی صاینت دفاع کند باید ارتباط عمیق، فکری، معنوی و روحی خود را با مردم حفظ کند، خاطرنشان کرد: با این ارتباط می‌تواند از پدیده بی‌نظیر امام راحل(ره) صیانت کند چرا که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر خواست، اراده، حضور و نشاط و اعتماد مردم است.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه امسال فعالیت های جمعی و مهمی من جمله انتخابات را در پیش روی داریم، بر اهمیت حضور، بصیرت، انتخاب و نشاط اجتماعی مردم در این انتخابات تاکید کرد و افزود: علمای دین مخصوصاً ائمه جمعه نقش‌آفرینی کرده و حضور اجتماعی گسترده را رقم بزنند.

 

 

 

 

برچسب ها:
ائمه جمعه رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه رفسنجان سمینار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان