فاز دوم طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان تا آخر آذرماه اجرا می‌شود

  • شناسه خبر: 208935
فاز دوم طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان تا آخر آذرماه اجرا می‌شود

فاز دوم طرح انتقال آب خلیج فارس که ویژه تامین آب آشامیدنی است با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب در حال انجام است و تا اواخر ماه جاری(آذرماه) اجرای آن کامل می‌شود.

خانه » اجتماعی » فاز دوم طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان تا آخر آذرماه اجرا می‌شود

به گزارش خانه خشتی؛ فرماندار رفسنجان در بازدید از خط انتقال آب خلیج فارس که با حضور معاون عمرانی فرمانداری، نماینده مردم رفسنجان در مجلس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان و جمعی از مسئولین انجام شد اظهار کرد: فاز نخست که مورد بازدید قرار گرفت در قالب خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان ویژه مصرفی صنعت در حال اجراست و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این خط به طول ۲۲ کیلومتر از محل مخزن کشکوییه رفسنجان تا جنب شرکت نفت اجرا و‌ تسطیح شده و البته به طول هزار و ۲۰۰ متر هم حفر کانال جهت لوله گذاری این طرح هم اجرایی شد.

رضایی بیان کرد: فاز دوم طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان نیز جهت استفاده در حوزه آب آشامیدنی است که بازدید شد.

وی تصریح کرد: این خط انتقال به طول ۸۰۰ متر به سمت مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی ده شیخ رفسنجان در حال انجام است و تا کنون نیز ۵۰۰ متر حفاری کانال جهت لوله گذاری انجام شده است.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: فاز دوم این طرح که ویژه تامین آب آشامیدنی است با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب در حال انجام است و تا اواخر ماه جاری(آذرماه) اجرای آن کامل می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان