حماس یک مکتب است که ریشه در اسلام دارد

  • شناسه خبر: 208889
حماس یک مکتب است که ریشه در اسلام دارد

فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله گفت: حماس یک فرهنگ است و ریشه در صدر اسلام دارد مگر می توانند مکتب عاشورا را از بین ببرند.

خانه » آخرین اخبار » حماس یک مکتب است که ریشه در اسلام دارد

به گزارش خانه خشتی؛ سردار جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله در اجتماع بسیجیان در مصلی امام خامنه ای رفسنجان، اظهار کرد: هر مکتب و مذهبی یک سری شاخص های دارد این شاخص مشخص می کند یک انسان تابع آن مکتب، چگونه زندگی کند و به آرمان های خود نزدیک شود.

وی بیان کرد: در مذهب تشیع و مکتب عاشورایی شاخصه ای به نام بسیج داریم. بسیج ریشه در فرهنگ ما دارد و اولین بسیجیان صدر اسلام حضرت امیر المومنین (ع)، زهرا (س) و ابوالفضل (ع) بودند. شجره طیبه بسیج مال امروز نیست و ریشه در فرهنگ و دین،مذهب و مکتب حسینی دارد.

سردار جواد محمدی سلیمانی افزود: فرهنگ بسیجی را حضرت عباس و حضرت زهرا (س) به اوج خود رساند. فرهنگ بسیجی به رنگ افراد و پوست و طایفه افراد کاری ندارد و مختص صحنه های رزم نیست هر کجا نیاز پیدا کند حضور می یابد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله خاطرنشان کرد: حماس یک فرهنگ است و ریشه در صدر اسلام دارد مگر می توانند مکتب عاشورا را از بین ببرند.

وی بیان کرد: امروز در جهان و در فضای مجازی حرف از حقوق بشر می زنند اما در عمل کاری نمی کنند. مگر می شود با مذاکره و حقوق بشر آمریکایی و اسرائیلی از حقوق مردم مظلوم دفاع کرد. کسانی که حرف از مذاکره می زدند با کدام حقوق بشر آمریکا می خواستند مذاکره نمایند.

سردار جواد محمدی سلیمانی تاکید کرد: اسرائیل بعد از شکست غیرقابل ترمیم فکر می کرد میتواند حماس را از بین ببرد در صورتی که حماس یک فرهنگ و مکتب است و جنگ غزه با اسرائیل جنگ حق با باطل است.

وی بیان کرد: آمریکا این همه هزینه کرد تا اسرائیل بماند ولی حمله حماس به آنها پوشالی بودن اسرائیل را به همه ثابت کرد که با این همه امکانات نتوانست در مقابل ۱۰۰ نیروی حماس  دوام بیاورد و دچار سردرگمی شد.

وی به نقش ولایت فقیه  و دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: به فرزندان خودمان بگوییم که انقلاب چه دستاوردهایی داشته است. روزی بود که زیرساخت نداشتیم ولی امروز به همه امکانات پیشرفته مجهز شدیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله یادآور شد: فرزندان خود را در مقابل فضای مجازی بیشتر مراقبت کنیم. دشمن جای جلاد  شهید را عوض کرده است.

وی عنوان کرد: امروز حقوق بشر آمریکایی این است که تمام مردم غزه باید تکه تکه شود تا منافع اسرائیل و آمریکا تامین شود.

برچسب ها:
اجتماع بسیجیان رفسنجان فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان