برگزاری اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان در رفسنجان با شعار بسیج امید ملت ایران

  • شناسه خبر: 208729
برگزاری اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان در رفسنجان با شعار بسیج امید ملت ایران

سرهنگ دوم محسن جمال‌زاده جانشین فرمانده سپاه رفسنجان با بیان اینکه هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان با شعار بسیج امید ملت ایران آغاز می‌شود، به تشریح برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان رفسنجان پرداخت.

خانه » فرهنگی مذهبی » برگزاری اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان در رفسنجان با شعار بسیج امید ملت ایران

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ دوم محسن جمال‌زاده جانشین فرمانده سپاه رفسنجان با بیان اینکه هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان با شعار بسیج امید ملت ایران آغاز می‌شود، به تشریح برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان رفسنجان پرداخت.

وی با اشاره به روزشمار هفته بسیج اظهار کرد: اولین روز از این هفته با شعار جهاد، خدمت، سازندگی نام‌گذاری شده و همایش جهادگران فاطمی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این روز است.

جمال‌زاده شعار دومین روز از هفته بسیج را پیشرفت، عزت، افتخار بیان کرد و ادامه داد: اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان رفسنجان با این شعار برگزار و نمایشگاه تولیدات فرهنگی، هنری و اقتصاد مقاومتی بسیجیان به مدت شش روز در محل مصلی برپا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه رفسنجان ولایت‌مداری، انقلابی و تمدن ساز را شعار سومین روز و مقاومت، ایثار، شهادت را شعار چهارمین روز از هفته بسیج عنوان کرد و گفت: اجتماع دختران حاج قاسم و میقات حلقه‌های صالحین در این روز در محل مصلی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سوم آذر ماه با شعار ایمان، بصیرت، انتظار و چهارم آذر ماه با شعار جهادعلمی، اعتلای فرهنگ و هنر نامگذاری شده است تصریح کرد: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در مراکز صنعتی شهرستان ویژه نوجوان‌های صالحین، برپایی کارگاه خانواده با نشاط من در مکتب سلیمانی و کارگاه مادرانه و دخترانه ویژه خانواده‌های بسیجی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این روز است.

جمال‌زاده عنوان آخرین روز از هفته بسیج را دفاع، امنیت و اقتدار بیان کرد و گفت: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا در نقاط مختلف شهرستان و دیدار و قدردانی از خانواده‌های بسیجیان پیشکسوت از جمله های این روز خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: میز خدمت ادارات برای رفع مشکلات و خواسته‌های مردمی در نماز جمعه هفته جاری برپا می‌شود و فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه خواهند بود.

جمال‌زاده خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح مدارس و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح حوزه و پایگاه، دعوت از پزشک عمومی برای ویزیت رایگان در سطح حوزه‌های مقاومت، دعوت از مشاور خانواده و حقوقی در پایگاه‌ها نیز از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است‌.

سجاد مهدی زاده

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان