راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در رفسنجان + عکس و فیلم

  • شناسه خبر: 208596
راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در رفسنجان + عکس و فیلم

همراه با سراسر ایران اسلامی و جهان، راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در رفسنجان صبح امروز شنبه ۲۷ آبان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در رفسنجان + عکس و فیلم

به گزارش خانه‌خشتی، امروز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در آستانه روز جهانی کودک مردم رفسنجان همراه با سراسر ایران اسلامی و مردم دنیا یک‌صدا شدند تا فریاد مظلومیت کودکان غزه را سردهند.

امروز راهپیمایی ملی و جهانی حمایت از کودکان غزه در رفسنجان با حضور پرشور اقشار مردم، مسئولان، کودکان و دانش‌آموزان برگزار شد.

راهپیمایان مسیر میدان شهید صیاد شیرازی تا مصلی نماز جمعه رفسنجان را با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل کودک‌کش طی کردند، بچه‌ها در این راهپیمایی به یاد عروسک‌های به خون غلتیده‌ی کودکان غزه، عروسک‌های خود را به همراه آورده بودند؛ مادران رفسنجانی نیز برای هم‌دردی با مادران غزه نوزادان خود را در این راهپیمایی به آغوش کشیدند.

محمود کهنوجی معاون درمان بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان دنیز در جمع راهپیمایان اظهار کرد: یکی از اتفاقات ناگوار در طول تاریخ بشریت حمله رژیم منحوس اسراییل به بیمارستان های غزه است که در این میان هزاران کودک و زن به شهادت رسیدند.


وی افزود: در این حملات ددمنشانه ۲۱ بیمارستان در غزه مورد حملات و بمباران قرار گرفتند و ۱۹۸ نفر از کادر درمان بیمارستان های غزه به شهادت رسیدند، و کودک کشی و نسل کشی این حجم از مردم غزه هیچ زمانی در تاریخ اتفاق نیفتاده بود.
کهنوجی بیان کرد: این رفتار رژیم صهیونیستی بی سابقه و برگ سیاه در طول تاریخ است، در مجامع بین المللی برنامه ای مبنی بر این وجود دارد که کودکان، مادران و نوزادان ناتوانند و نباید مورد حمله وجنگ و کشتار قرار گیرند ولی متأسفانه در ۴۳ روز گذشته بارها این برنامه نقض شده و مردم مظلوم غزه به خصوص کودکان و مادران بی دفاه و بی پناه را به شهادت رساندند.


وی تصریح کرد: این کودک کشی بی سابقه رژیم صهیونیست برگ سیاهی بر پیشانی تاریخ جهان خواهد ماند؛ مادران را در کشورهای دارای امنیت در نظر بگیرید که برای تب کردن فرزندشان خود را به آب و آتش می زنند تا التیامی بر درد فرزندشان بیابند این در حالی است که کودکان بی دفاع فلسطین و غزه این روزها مورد حمله قرار گرفتند و در جنگ نابرابر با اسراییل بی پناه، بدون آب و غذا، بدون امنیت و چیزهایی که حقشان است به سر می برند.
کهنوجی تأکید کرد: این کار رژیم صهیونیست نشانه شکست اسراییل است و همه دنیا از جمله کشورهای اروپایی و آمریکایی راهپیمایی هایی علیه این رژیم انجام می دهند و حمایت خود را از غزه اعلام می دارند و مطمئن هستیم که این کار با شکست اسراییل برابر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
راهپیمای روز جهانی کودک غزه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان