ساماندهی موتورسواران و هیجان‌های ناصحیح ضروری است

  • شناسه خبر: 208494
ساماندهی موتورسواران و هیجان‌های ناصحیح ضروری است

فرماندار رفسنجان گفت: سرمایه بزرگی در حوزه ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان وجود دارد اما علاقه مندان موتورسیکلت هایی را تهیه و هیجان خود را در مسیری ناصحیح و اشتباه به کار می گیرند که امکان بروز خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری وجود دارد.

خانه » آخرین اخبار » ساماندهی موتورسواران و هیجان‌های ناصحیح ضروری است

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در آئین معرفی رییس هیأت ورزشی موتور سواری و اتومبیلرانی رفسنجان افزود: اگر اتفاقی در این میان رخ دهد می تواند برای ورزش شهرستان و بخش های امنیتی تهدیدی جدی باشد و امیدواریم به سرعت هرچه بیشتر ساماندهی این موتورسواران صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود بیش از ۶۰۰ دستگاه موتور سنگین در شهرستان ادامه داد: چندی پیش با دعوت از مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و حضور وی در رفسنجان، این موضوع مطرح شد و قول پیگیری وضعیت موتورسواران شهرستان رفسنجان را داد و ساماندهی این ورزش هیجان انگیز و ایجاد پیست موتورسواری ویژه موتورهای سنگین در دستور کار قرار گرفت.

رضایی بیان کرد: از آنجایی که موتورهای سنگین قاچاق محسوب می شوند و فاقد پلاک و گران هستند اگر سرقت شوند شخص نمی تواند در مراجع قانونی پیگیر شود لذا پلاک گذاری این موتورها در دستور کار قرار گیرد ضمن اینکه دوبانده شدن پیست موتورسواری در محل کمربندی جاده سرچشمه هم اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به کمبودهای زیرساختی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: مهم استفاده از ظرفیت های موجود به نحو مطلوب است لذا جوانان باید هیجانات خود را از راه صحیح تخلیه کنند و نباید موجب از دست رفتن جان و مال جوانان که سرمایه عظیم جامعه هستند شد.

بنا به این گزارش با حضور مهندس رضایی فرماندار، بهرامی رئیس هیأت موتور سواری و اتومبیل رانی استان، دکتر رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان، حسینی رئیس میراث فرهنگی، سجادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از ورزشکاران شهرستان آئین معارفه امید عرب به عنوان رئیس جدید هیأت ورزشی موتورسواری و اتومبیل رانی رفسنجان برگزار شد.

در این آئین با اهدای حکمی از سوی هیأت ورزشی موتور سواری و اتومبیل رانی استان امید عرب به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی منصوب شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان