پیام قدردانی ریاست بنیاد شهید رفسنجان در پی خدمت‌رسانی ارگان‌های مختلف در حوزه درمان به خانواده شهدا

  • شناسه خبر: 208437
پیام قدردانی ریاست بنیاد شهید رفسنجان در پی خدمت‌رسانی ارگان‌های مختلف در حوزه درمان به خانواده شهدا

در پی خدمت رسانی ارگان های مختلف در حوزه درمان به خانواده های معظم شهیدان والامقام و ایثارگران معزز، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان در پیامی از زحمات جهادگران در این حوزه قدردانی و تشکر کرد.

خانه » آخرین اخبار » پیام قدردانی ریاست بنیاد شهید رفسنجان در پی خدمت‌رسانی ارگان‌های مختلف در حوزه درمان به خانواده شهدا

به گزارش خانه خشتی؛ در پی خدمت رسانی ارگان های مختلف در حوزه درمان به خانواده های معظم شهیدان والامقام و ایثارگران معزز، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان در پیامی از زحمات جهادگران در این حوزه قدردانی و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«فَإِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّهِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّهِ أَوْلِیَائِهِ وَ هُوَ لِبَاسُ التَّقْوَى وَ دِرْعُ اللَّهِ الْحَصِینَهُ وَ جُنَّتُهُ الْوَثِیقَهُ»
براستی که جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند آنرا برای اولیای خاص خود گشوده است. جهاد جامهٔ تقوی و زره استوار خداوند و سپر محکم اوست.
«مولا امیرالمومنین امام علی (ع)»
الغارات ج۲، ص۴۷۴

سلام و درود به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفدا) و نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، و درود و احترام به ارواح طیبه شهدا و امام عظیم الشان شهدا، حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه).

بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز، همهٔ عرصه های کشور به کار انقلابی و جهادی نیازمند است و‌ فرهنگ جهادی باید در همه عرصه های انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود، فلذا مقوله‌ی خطیر فرهنگ به استقلال، اندیشیدن و برون رفت از مشکلات و فشار های اقتصادی و توانمند شدن در برابر دشمنان و امید به آیندهٔ روشن نیاز دارد که این مهم در گِرو فرهنگ جهاد و کارجهادی مستمر است.

لذا اینجانب بر خود لازم می دانم تا از تمامی شما مجاهدان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، امور بهداشت و درمان، گروه جهادی شهدای صنعت مس، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رفسنجان که در ارائه خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از هیچ کمک و یاری دریغ نداشته و درعرصه های مختلف از خود گذشتگی نموده اید و اقدامات شاخص و با کیفیتی را در زمینه ویزیت، تهیه دارو و اقلام توانبخشی برای این ولی نعمتان انقلاب و نظام به منصه ظهور رسانده‌اید نهایت قدرشناسی و سپاسگزاری را داشته باشم.

از خداوند قادر متعال با امید به شفاعت شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دعای خیر والدین گرانقدرشان، عاقبت بخیری و موفقیت شما جهادگران مخلص و همهٔ متولیان عزیز را مسئلت دارم.

مصطفی دهقان رجبی
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان