در رد یا صلاحیت نامزد های انتخاباتی سلیقه ای عمل نشود/  نامزدهای انتخاباتی دنبال سیاه نمایی نباشند

  • شناسه خبر: 208352
در رد یا صلاحیت نامزد های انتخاباتی سلیقه ای عمل نشود/  نامزدهای انتخاباتی دنبال سیاه نمایی نباشند

  امام جمعه رفسنجان گفت: : در رد یا صلاحیت نامزد های انتخاباتی سلیقه ای عمل نشود و اگر عمل شود خیانت محسوب می شود.

خانه » آخرین اخبار » در رد یا صلاحیت نامزد های انتخاباتی سلیقه ای عمل نشود/  نامزدهای انتخاباتی دنبال سیاه نمایی نباشند

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان و تشکر از حضور همه مردم و دانش آموزان در این راهیپمایی، اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان یک حرکت خاص با رویکرد تبری جستن و ابراز نفرت از مستکبرین و ستمگران و همراهی و حمایت از مردم مظلوم بود.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: پیام ۱۳ آبان امسال که پیام حضور در جبهه حق و ایستادن در مقابل باطل است به گوش ستمگران عالم می رسد که ملت مسلمان ایران حامی مظلومین و دشمن ظالمین است.

وی با بیان اینکه مهمترین و بزرگترین مسئله دنیا مسئله غزه است، افزود: خط مقدم و نماد جبهه مقاومت در مقابل رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل مهمترین مسئله دنیاست که در همه جای دنیا حمایت های از مردم غزه صورت گرفته است.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان، گفت: پر بیننده ترین سخنرانی در عالم، سخنرانی دبیر کل حزب الله و هشدارهایی جدید که به رژیم غاصب دادند، بود.

وی تصریح کرد: حزب الله همان حزب اللهی است که در جنگ ۱۱ روزه و ۶ روزه اسرائیل را شکست داد و این معانی را هنرمندانه دبیر حزب الله لبنان بیان کرد.

عسکری بیان کرد: جریان غزه انتفاضه و حرکت خودجوش بود. بعد از اینکه عملیات حماس اتفاق افتاد بسیاری از شهرک های صهیونیست نشین خالی شدند. جنگ باید به طرف پادگان های نظامی باشد و جبهه حماس مسلمان هستند و نمی توانند نسل کشی نمایند.

وی عنوان کرد: سازمان ملل سازمان دول شده نه سازمان همه دولت ها؛ بلکه سازمان دولت های استکباری است که در آن حقوق بشر دیده نمی شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: در انتخابات چهار راهبرد مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت داریم که همه باید به وظیفه خود که همان عمل به قانون و احقاق حقوق نامزد است عمل کرده؛ هم آرای مردم صیانت شود و هم حرمت نامزدها حفظ شود و مبنا باید قانون باشد.

وی افزود: در رد یا صلاحیت نامزد های انتخاباتی سلیقه ای عمل نشود و اگر عمل شود خیانت محسوب می شود باید نگذاریم افراد ناصالح و نامحرم به مجلس شورای اسلامی راه یابند؛ چون مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان های تصمیم گیری جامعه است و جایی است که باید افراد خادم و دلسوز راه پیدا کنند.

خطیب نماز جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: برای مشارکت حداکثری باید رقابت ممکن باشد اگر ممکن نباشد حضور حداکثری رخ نمی دهد.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی، گفت: نامزدها سعی نمایند از چارچوب قوانین و مقررات خارج نشوند به گونه ای عمل نشود که خلافی سر بزند تا به عنوان سند در بیاد.

عسکری تصریح کرد: از تخریب و توهین به افراد جلوگیری شود و کسانی که امکانات دولتی در اختیار دارند حق ندارند از امکانات و مناصب حکومتی له یا علیه افراد استفاده نمایند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: اگر مردم بدانند برگزار کنندگان انتخابات امنای مردم هستند قطعا حضور حداکثری نیز شکل می گیرد.

وی عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی دنبال سیاه نمایی نباشند نامزدی موفق تر است که برای مردم امید آفرین تر باشد و مردم را دلگرم تر نمایند و در برابر دشمنان قدرت جسارت داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
انتخابات خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان