برگزاری دومین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 208344
برگزاری دومین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرستان رفسنجان

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرستان رفسنجان با حضور اعضا و جمعی از مدیران شهری با دستور کار جشنواره مد و لباس در صحن شورا برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » برگزاری دومین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرستان رفسنجان، سیدابراهیم صباغ جعفری رئیس کارگروه، سیدمحسن سجادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام مقیمی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، سیدمحسن حسینی مشاور فرهنگی فرماندار، خانم ملکی عضو کارگروه مد و لباس استان، خانم اسماعیلی رئیس اتحادیه صنف خیاطان زنانه و خانم محمدی رئیس اداره امور بانوان شهرداری حضور داشتند.

محمدصادق محسنی دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرستان اظهار داشت: این کارگروه با هدف احصاء مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان و همچنین ارائه طرح ها و برنامه های عملیاتی، از طریق هم اندیشی با فعالان و نخبگان فرهنگی و سپس مطالبه گری از دستگاه های اجرایی تشکیل شده است. در حقیقت این کارگروه، حلقه میانی فعالان فرهنگی و دستگاه های اجرایی شهرستان است.

وی بیان کرد:با توجه با ارتباط وثیق میان مد و لباس با سبک زندگی عفیفانه و حیا ورزانه و با توجه به اهمیت مسئله پوشش، این نشست با حضور صاحب نظران و فعالان مد و لباس شهرستان و استان به منظور هم اندیشی در خصوص جشنواره مد و لباس و همچنین برگزاری رویدادها و کارگاه های توانمندسازی ویژه طراحان و خیاطان با رویکرد مولفه های لباس ایرانی اسلامی، برگزار شده و جلسه آتی نیز با حضور اساتید طراحی و دوخت شهرستان و سایر فعالان فرهنگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ذاکری

    بعضی انتصابات در شهرداری رفسنجان غیرقانونی بود.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان