شکست هیمنه رژیم کودک کش اسرائیل در طوفان الاقصی

  • شناسه خبر: 208332
شکست هیمنه رژیم کودک کش اسرائیل در طوفان الاقصی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طوفان الاقصی را زلزله‌ ویرانگری دانست که سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب اسرائیل را ویران کرد.

خانه » رفسنجان » شکست هیمنه رژیم کودک کش اسرائیل در طوفان الاقصی

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام “حسین جلالی” نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که تاکید داشتند مقاومت فلسطین در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده است که شکستی غیرقابل ترمیم را به رژیم اشغالگر قدس وارد کرده است، گفت: سخنان مقام معظم رهبری نشان از شناخت و آینده نگری ایشان می‌دهد که همانا اسرائیل برای همیشه نابود خواهد شد.

وی ادامه داد: از زمان تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی، این برای اولین بار است که چنین ضربه سختی در طی این چند سال بر پیکره اسرائیل وارد شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل علی رغم داشتن سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی بسیار قوی در منطقه، نتوانست عملیات که از یک سال و نیم پیش در حال طراحی بود را متوجه شود و در واقع شکست اطلاعاتی سختی خورد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که تمامی نیروهای رژیم صهیونیستی در غزه کشته، مفقود و یا فرار کرده اند، افزود: در تاریخ رژیم صهیونیستی این حجم از بازداشتی‌های نیروهای اسرائیلی به عنوان اسیر بی‌سابقه بوده است.

جلالی با اشاره به فرمایشات رهبری تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: “عادی سازی روابط با اسراییل شرط بندی روی اسب بازنده است” گویای از بین رفتن پروژه صلح ابراهیم است. این رژیم کودک‌کش خواهد دید که دیگر هیچ کشور اسلامی خواهان امضا این توافقنامه نخواهد بود.

وی با بیان این واقعیت که رژیم اسرائیل چیزی تحت عنوان “شهروند وطنی” ندارد، گفت: تمامی یهودیان ساکن در سرزمین های اشغالی  مهاجر هستند که هیچ دلبستگی به اسرائیل ندارند و به دنبال این هستند که  در آرامش و سکوت زندگی کنند. یهودیان ساکن در فلسطین اشغالی بعد از عملیات طوفان الاقصی متوجه شدند هیچ امنیتی برای آنان وجود ندارد و در نتیجه دست به مهاجرت زدند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: “امنیت پایدار” در اسرائیل تبدیل به “ترس پایدار” شده است. چرا که تاکنون چنین ضربه سختی نخورده بود و سازمان های اطلاعاتیش اینگونه زیر سوال نرفته بودند و در نتیجه تا به امروز چنین شکست سیاسی و دیپلماتیکی را متحمل نشده بود.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به این مطلب که حتی اگر آتش بسی هم صورت بگیرد رژیم غاصب صهیونیستی از داخل نابود خواهد شد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی  در داخل کوچه بن‌بستی قرار گرفته که نه راه پس دارد نه راه پیش. اسرائیل اگر بخواهد وارد غزه شود وارد گورستان خود خواهد شد. در دنیا دو جبهه تشکیل شده است. جبهه اول اسرائیل بازنده‌ای که آمریکا از آن حمایت می‌کند و در جبهه مقابل غزه پیروز که ایران و تمامی کشورهای اسلامی پشت آن هستند، ایستاده است.

جلالی با بیان اینکه تمامی مردم جهان خواهان توقف جنگ در سرزمین‌های اشغالی هستند، خاطر نشان کرد: آمریکا تمام سعی خود را می‌کند این گرگ زخمی را از منجلاب نجات دهد ولی رژیم غاصب اسرائیل هرچه بیشتر دست و پا می‌زند بیشتر در باتلاقی که خود درست کرده است فرو می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان