دانشگاه ولی عصر رفسنجان (عج) در حوزه فناوری پیشتاز است

  • شناسه خبر: 208329
دانشگاه ولی عصر رفسنجان (عج) در حوزه فناوری پیشتاز است

رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه در حوزه فناوری در استان کرمان پیشتاز است و تعداد ۹۵ واحد فناور در مرکز رشد آن فعال هستند که ۱۹ واحد آن دانش بنیان اند.

خانه » آخرین اخبار » دانشگاه ولی عصر رفسنجان (عج) در حوزه فناوری پیشتاز است

به گزارش خانه خشتی؛ رضا رنجبرکریمی با اشاره به تاریخچه تأسیس این دانشگاه اظهار داشت: علی رغم اینکه در حق کل استان کرمان نسبت به بحث فناوری اجحاف زیادی شده است، اما مسؤولین دانشگاه ولی عصر (عج) با ابتکارهای خود فناوری را در شهرستان رفسنجان به خوبی گسترش دادند که این دانشگاه در سال گذشته دستگاه برتر استان در تحقق شعار سال شده است.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان از رشد و همه‌گیری علم و فناوری در کشور به عنوان یک نکته مثبت یاد کرد و افزود: نگاه بلند و آینده محور مبتنی بر دانش روز به‌عنوان یک ویژگی ارزنده در تمامی مراکز علمی کشور وجود دارد.

وی گفت: این دانشگاه در حوزه فناوری در استان کرمان پیشتاز است و تعداد ۹۵ واحد فناور در مرکز رشد آن فعال هستند که ۱۹ واحد آن دانش بنیان اند.

رنجبر کریمی گستردگی مراکز علمی و پژوهشی در شهرستان‌ها را قابل توجه دانست و افزود: این امر باعث بروز و ظهور دانشگاه‌هایی در شهرستان‌ها شده است که با استقلال از دانشگاه مرکز استان، گام‌های بلندی را در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی برداشته‌اند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان