رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم با بیان این‌که دانشگاه بدون دانشجو معنی ندارد و یکی از رسالت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی، درمان مردم و بهداشت عمومی است، اظهار کرد: نزدیک به ۳۷ سال از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان می‌گذرد و در حال حاضر دارای پنج دانشکده و رشته‌های مختلف از جمله علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، بهداشت و … است.

وحید محمدی‌شاهرخی افزود: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دارای ۲۰۰۰ دانشجو و ۲۰۰ عضو هیئت علمی است و تاکنون ۹۵۰۰ پزشک تحویل جامعه داده و اخیراً چهار تن از اساتید این دانشگاه به عنوان دو درصد دانشمندان برتر دنیا شناخته شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به افتخارآفرینی دانشجویان این دانشگاه در المپیادهای علمی و آزمون‌های علوم پایه اشاره و عنوان کرد: دانشجویان فارغ‌التحصیل از این دانشگاه از بهترین فازغ‌التحصیلانی هستند که در سراسر کشور مشغول به خدمت می‌شوند.

محمدی‌شاهرخی دانشجویان را به تلاش و پشتکار در درس و تحصیل فراخواند و تأکید کرد: همیشه تخصص و تعهد باید در کنار هم قرار بگیرد تا ثمره آن به جامعه و مردم برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، فراهم کردن محیطی سالم و دور از دغدغه را برای دانشجویان متذکر شد و گفت: دانشگاه‌های نسل جدید از حالت آموزش و نمره گرفتن به سوی خلاقیت، نوآوری و تولیدمحور پیش رفته‌اند.

وی با قدردانی از مدیران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، بیان کرد: صنعت مس برای مردم منطقه اتفاق خوبی است و مجموعه مس سرچشمه همیشه دست یاری دانشگاه را به گرمی فشرده‌ که جای قدردانی دارد. آیت کائیدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در این مراسم به معرفی بخش‌ها و امکانات مختلف دانشگاه پرداخت.

در حاشیه این برنامه، غرفه‌هایی در موضوعات مختلف توسط دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی برپا شد.

انتهای پیام