حاکمیت یکبار برای همیشه نسبت به رفع مشکلات در حوزه خودرو اقدام کند

  • شناسه خبر: 208173
حاکمیت یکبار برای همیشه نسبت به رفع مشکلات در حوزه خودرو اقدام کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مشکلات در حوزه خودرو را عامل فرصت طلبی و جولان دلالان در بازار خودرو عنوان و بیان کرد: حاکمیت باید یکبار برای همیشه نسبت به رفع مشکلات در حوزه خودرو که موجب جولان دلالان و فرصت طلبی سودجویان در بازار خودرو شده است، اقدام کند.

خانه » رفسنجان » حاکمیت یکبار برای همیشه نسبت به رفع مشکلات در حوزه خودرو اقدام کند

به گزارش خانه خشتی؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مشکلات در حوزه خودرو را عامل فرصت طلبی و جولان دلالان در بازار خودرو عنوان و بیان کرد: حاکمیت باید یکبار برای همیشه نسبت به رفع مشکلات در حوزه خودرو که موجب جولان دلالان و فرصت طلبی سودجویان در بازار خودرو شده است، اقدام کند.

حسین جلالی با اشاره به نیاز واقعی تولید سالانه یک میلیون دستگاه خودرو در کشور عنوان کرد: متاسفانه اعمال تحریم های ظالمانه و به تبع افت تولید خودرو در سالهای گذشته موجب شده تقاضا برای خودرو به سه میلیون دستگاه در سال افزایش پیدا کند که می توان این نیاز را از محل تولیدات داخل و یا واردات خودرو تامین کرد.

وی تاکید کرد: با افزایش تولید و عرضه خودرو و تامین نیاز خودرویی جامعه و همچنین واردات خودرو می توان به سمت رقابت سالم در خودروسازی و واقعی شدن قیمت ها حرکت کرد.

 نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه چرا نباید قیمت تمام شده خودرو برای مصرف کننده مشخص باشد، بیان کرد: عدم تعیین قیمت واقعی خودرو و سیاست هایی چون عرضه خودرو از طریق قرعه کشی موجب شکاف میان عرضه و تقاضا و جولان دلالان در بازار خودرو شده است.

جلالی تصریح کرد: متاسفانه موضوع خودرو امروز به معضلی جدی در کشور تبدیل شده و مردم دچار سردرگمی هستند و این دلالان هستند که از این وضعیت سود می برند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حاکمیت باید یکبار برای همیشه نسبت به رفع مشکلات در حوزه خودرو که موجب جولان دلالان و فرصت طلبی سودجویان در بازار خودرو شده است، اقدام کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان