نیروهای حماس قدرت بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست

  • شناسه خبر: 208081
نیروهای حماس قدرت بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با حمله حماس به اسرائیل قدرت بازدارندگی اسرائیل در هم شکسته شد.

خانه » اجتماعی » نیروهای حماس قدرت بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست

به گزارش خانه خشتی؛ سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امشب در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وقایع اخیر و حمله نیروهای حماس به اسرائیل اظهار کرد: نیروی حماس با حمله به اسرائیل تحت عنوان طوفان الاقصی توانستند قدرت بازدارندگی اسرائیل را درهم بشکنند و برنامه های این رژیم غاصب را برهم بزند.

وی افزود: قدرتی که اسرائیل در جنگ شش روزه داشت در حمله و جنبش حماس فرو ریخت و حملات حماس به اسرائیل در تاریخ مبارزات میان ملت فلسطین و اسرائیل بی سابقه بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: اسرائیل شکست نظامی خورد. این بشارت وجود دارد که این جنگ به نفع مردم مظلوم فلسطین تمام شود. جمهوری اسلامی از همان لحظات اول و فعالیت هایی که وزیر امورخارجه در کشورهای اسلامی دارد و هماهنگی هایی که لازم بوده است انجام داده است.

حسینی با اشاره به ورود نیروهای حزب الله به جنگ با اسرائیل، گفت: در حمله اخیر بالغ بر دو میلیون شهرک نشین های اسرائیل آواره شدند و کشورهای محتلف در سراسر جهان کشتار مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نه تنها مقاومت بلکه گروه های انصارالله و..همه قدرتمند شدند و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهند کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری بیان کرد: دولت های استکبار جهانی در مقابل مرگ یک خانم در ایران موضع گرفتند و دم از حقوق بشر زدند اما در مقابل جنایت های اسرائیل و کشته شدن هزاران کودک و زن ساکت هستند و هیچ موضعی نمی گیرند.

وی بیان کرد: اسرائیل زن و کودکان را می کشد تا نسل فلسطین را از بین ببرند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان