آزادی ۵ زندانی مالی به کمک خیرین و قوه قضاییه در رفسنجان

  • شناسه خبر: 207940
آزادی ۵ زندانی مالی به کمک خیرین و قوه قضاییه در رفسنجان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حاشیه بازدید از زندان رفسنجان گفت: به میمنت سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان، به کمک خیرین ۵ نفر از زندانیان مالی از زندان آزاد شدند.

خانه » اجتماعی » آزادی ۵ زندانی مالی به کمک خیرین و قوه قضاییه در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ اصغر جهانگیر ضمن تقدیر از کمک های خیران برای آزادی زندانیان مالی، افزود: امید است این تلاش ها و کمک ها منشا خیر برای ارتقای سلامت جامعه و نشاط اجتماعی شود.

وی در ادامه بیان کرد: شورای عالی پیشگیری از جرم در سال ۹۴ به ریاست رئیس قوه قضاییه تشکیل شد که در این شورا جلساتی به صورت مستمر برگزار می شود تا از طریق این شورا و ظرفیت هایی که وجود دارد بتوانیم امنیت پایدار در کشور ایجاد کنیم.

جهانگیر گفت: در بحث جلوگیری و پیشگیری از جرایم، مخصوصا سرقت ها که ناامنی ایجاد می کند تلاش های خوبی صورت گرفته و امید است به زودی شاهد خبرهای خوبی باشیم.

وی افزود: در حوزه های دیگر آسیب های اجتماعی باید از نظر فرهنگسازی و آموزش کمک گرفته شود تا با کمک قوای دیگر و مردم برای حل مشکلات مردم گامی برداریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بر فراهم شدن زمینه تبدیل اسناد عادی به رسمی تاکید کرد.

جهانگیر در ادامه ضمن بازدید از مهمانشهر رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از کارهای که می تواند به امنیت پایدار در کشور کمک نماید بحث سنددار شدن زمین و تبدیل سند عادی به رسمی است.

وی افزود: باید فرهنگ سازی کنیم تا مردم به سمت سند رسمی روی آورند و برای این امر باید شرایط تسهیل سند رسمی فراهم شود تا مردم به راحتی سند رسمی اخذ نمایند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بیان کرد: طبق گزارش ها امسال ۴۰۰ سند در نهضت ملی مسکن و برای ۳۰۰ موقوفه اسناد رسمی در رفسنجان صادر شده که این موارد به حقوق مردم در راستای موقوفات و حفظ امنیت اسناد مردم کمک خواهد کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان