نود و نهمین گل در لیگ ایران چند روز بعد از ۴۰ سالگی

  • شناسه خبر: 207881
نود و نهمین گل در لیگ ایران چند روز بعد از ۴۰ سالگی

گلزنی یک مهاجم ۴۰ ساله در فوتبال ایران اتفاقی است که تاکنون کسی به آن دست پیدا نکرده بود؛ شیمبا اما این رکورد را به نام خود ثبت کرد.

خانه » ورزشی » نود و نهمین گل در لیگ ایران چند روز بعد از ۴۰ سالگی

به گزارش خانه خشتی؛ تک گل پیروزی‌ بخش لوسیانو پریرا برای مس رفسنجان مقابل پیکان بار دیگر نام این بازیکن برزیلی را بر سر زبان ها انداخت؛ برزیلی آشنای فوتبال ایران اگرچه امسال کمی دیر و از نیمه راه به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شد اما در سه بازی گذشته در خط حمله مس رفسنجان خوش درخشیده و توانسته توانایی های فنی خود را بار دیگر به نمایش بگذارد.

شیمبا که چند روز پیش تولد ۴۰ سالگی خود را در ایران جشن گرفت، در سه بازی گذشته مس رفسنجان مقابل استقلال، ذوب‌آهن و پیکان برای نارنجی پوشان به میدان رفته و جزو بهترین نفرات این تیم بوده است.

او بعد از موقعیت گل ایده‌آلی که در بازی گذشته مس با ذوب آهن در ثانیه های پایانی از دست داد، دیروز در جریان دیدار با پیکان روی پاس زیبای محسن آذرباد با محمد ناصری گلر پیکان تک به تک شد و با دریبل این دروازه بان گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

گلی که شیمبا که دیروز برای مس زد، نه تنها تیمش را به یک پیروزی دلچسب رساند که این مهاجم ۴۰ ساله را در آستانه تاریخ سازی در فوتبال ایران قرار داده است. این برزیلی خوش‌اخلاق که در لیگ ایران پیراهن تیم های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، گسترش فولاد تبریز، نفت آبادان و مس رفسنجان را بر تن کرده، دیروز برای نود و نهمین بار در لیگ ایران پایش به گلزنی باز شد و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به رکورد ۱۰۰ گل در تاریخ لیگ برتر برسد.

شیمبا که به واسطه اخلاق حرفه ای و رفتار خوبش یکی از خارجی های محبوب فوتبال ایران به شمار می‌رود، حالا این شانس را دارد تا خیلی زود یک گل دیگر برای مس رفسنجان بزند و به اولین بازیکن خارجی تاریخ لیگ ایران تبدیل شود که ۱۰۰ بار در کشور ما پایش به گلزنی باز شده است.

خوشحالی شیمبا به همراه هم تیمی هایش بعد از گلزنی مقابل پیکان به خوبی انگیزه بالای او در ۴۰ سالگی را نشان می‌دهد؛ اینکه او در هر بازی بالای ۱۰ کیلومتر دوندگی دارد و یکی از موثرترین چهره های تیم ساکت الهامی به شمار می‌رود، همه چیز را درباره پریرا نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سجاد ملایی

    معلوم نیست شما توی جامعه زندگی میکنید یا در فضا هستید ! مردم درگیر رنج ها و بدبختی ها و بیچارگی های فراوان هستند و شما اخبار حواشی فوتبال منتشر میکنید !!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان