تکمیل سه پروژه ورزشی رفسنجان با اعتبار دولتی ۱۲۸ میلیارد ریال

  • شناسه خبر: 207819
تکمیل سه پروژه ورزشی رفسنجان با اعتبار دولتی ۱۲۸ میلیارد ریال

فرماندار رفسنجان گفت: سه پروژه ورزشی در شهرستان با اعتبار دولتی ۱۲۸ میلیارد ریال تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

خانه » ورزشی » تکمیل سه پروژه ورزشی رفسنجان با اعتبار دولتی ۱۲۸ میلیارد ریال

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در بازدید از ۳ پروژه ورزشی نیمه تمام که با حضور مهندس رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی انجام شد اظهار کرد: این پروژه ها از سال ۹۲ به بعد عملیات اجرایی آن ها آغاز شده بود و تا سال ۱۴۰۰ به پیشرفت میانگین ۳۰ درصد رسیده بودند امّا به دلیل عدم اعتبارات و بودجه در سال  عملیات تعطیل شده بود.

وی افزود: خوشبختانه با اعتبارات دولتی امسال یعنی ۱۲۸ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن ها ادامه پیدا کرد و در حال حاضر به طور میانگین پیشرفت بالای ۷۰ درصد را دارند.

مهندس رضایی ادامه داد: این سه طرح در قالب سالن های چند منظوره در قاسم آباد، خلیل آباد و فردوسیه آزادگان هستند که تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: سالن چند منظوره ورزشی در قاسم آباد دارای مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع است که با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال در حال تکمیل است.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: همچنین سالن ورزشی خلیل آباد هم با مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی فردوسیه آزادگان نیز با مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۶۷ میلیارد ریال در حال تکمیل هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان