زیرسازی و آسفالت ۳۷۰‌ هزار مترمربع از معابر رفسنجان در نیمه‌نخست امسال

  • شناسه خبر: 207781
زیرسازی و آسفالت ۳۷۰‌ هزار مترمربع از معابر رفسنجان در نیمه‌نخست امسال

 در نیمه‌نخست امسال با تولید ۴۱ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری، نزدیک‌به ۳۷۰‌هزار مترمربع از معابر سطح شهر زیرسازی و آسفالت و بیش‌از ۳۰ هزار مترمربع جدول‌گذاری و کانیوو شده است.

خانه » آخرین اخبار » زیرسازی و آسفالت ۳۷۰‌ هزار مترمربع از معابر رفسنجان در نیمه‌نخست امسال

به گزارش خانه خشتی،  سعید قندی در بیان عملکرد شش‌ماهه اول امسال سازمان عمران شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: یکی از مهمترین و بیشترین درخواست شهروندان در زمینه آسفالت و لکه‌گیری معابر است که در این زمینه سازمان عمران شهرداری عملکرد خوبی را در این بازه زمانی داشت.

وی افزود: در شش‌ماهه نخست امسال بیش از ۳۶۸‌هزار مترمربع از معابر شهری شامل بلوار، خیابان و کوچه زیرسازی و آسفالت شد که از این میزان سه بلوار، ۲۱ خیابان و ۱۷۱ نقطه از معابر اصلی و فرعی بوده است.

وی ادامه داد: بلوارهای امام سجاد(ع)، امام علی(ع) و امام صادق(ع) و شهرک هزارواحدی و خیابان‌های شهید خالویی، گلستان، دانش، شهیدان کدخدایی، شهدای کمال‌آباد، شهید زینلی، پرستار، جامی، خوارزمی، نشاط، لاله‌زاری، شهیدان حسنی و … از جمله معابر زیرسازی و آسفالت شده در شش‌ماهه اول امسال بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان به خودکفایی شهرداری رفسنجان در تولید قطعات بتونی اشاره و بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۴۱ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان تولید شد و در معابر شهر به مصرف رسید. همچنین بیش‌از ۳۰ هزار مترمربع جدول‌گذاری و کانیوو شده است.

وی آسفالت بیش‌از ۳۰ هزار مترمربع از معابر محله عباس‌آباد را در این بازه زمانی یادآور شد و گفت: آزادسازی و اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام سجاد (ع) شرقی بعد از ۱۵ سال، لاین دوم بلوار شهید هنری، لاین دوم بلوار پرستار و آزادسازی و اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار امام صادق (ع) و خرید یک دستگاه تریلی کشنده با کمپرسی را از دیگر عملکرد این سازمان است.

قندی به تولیدات کارگاه قطعات بتونی نیز اشاره و عنوان کرد: در این مدت بیش‌از ۱۷۹ هزار جدول، بیش‌از ۴۵۰ هزار قطعه سنگ‌فرش، ۴۵ هزار قطعه کانیوو در کارگاه قطعات بتونی سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شده است.

برچسب ها:
آسفالت سعید قندی شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان